Verdens førende udbyder af loungebesøg – som ikke er en del af et flyselskab – er firmaet Priority Pass. Nu har man opgraderet hele produktet for at tilpasse sig de krav og forventninger som folk som rejser ofte har. Opdateringen består af et nyt website, nye apps, et nyt digitalt medlemskort og en mere moderne brandidentitet.

Priority Pass er en del af Collison-gruppen, og mange firmaer tilbyder et medlemskab af Priority Pass som en del af sine egne fordelsprogrammer. Dette er gældende for f.eks forskellige banker, kreditkortsudbydere og telefoniselskaber.

Der ligger et omfattende research-arbejde blandt medlemmerne bag processen. Man har spurgt medlemmer både i Europa, Asien og USA.

Priority Pass

Stephen Simpson er global markedsdirektør hos Priority Pass, og han fortæller: “Vi spurgte vores medlemmer hvad de forventede fra os, og jeg tør sige at resultatet nok overstiger forventningerne. Vi har investeret enormt meget i dette for at kunne tilfredsstille både medlemmer og partnere. Vi ser det som en vigtig opgave at holde fast i vores position som den førende udbyder af disse tjenester i verden, og det nye produkt indholder den teknologi, de processer og de værktøjer som er nødvendige for at kunne levere en sublim oplevelse – hver gang. Dette er vores største forbedring af produktet nogensinde. Nyt website, nye apps og nye værktøjer, og desuden et nyt brand som vi synes har fået en ordentlig opfriskning. Men vi er ikke færdige, vi forbedrer løbende også efter denne lancering”.

Websitet prioritypass.com har fået nyt udseende og nye funktioner, og firmaets apps for Android, Blackberry og iOS er blevet opdaterede, så at medlemmerne kan benytte sig af et “Digital Membership Card” for at få adgang til de lounger som omfattes af Priority Pass-programmet ved hjælp af sin smartphone eller tablet. Priority Pass tilbyder også nye tilbud indenfor rejser, golfoplevelser og billeje til medlemmerne.

Priority Pass skriver i en pressemeddelelse: “Mange af vores medlemmer ser et loungebesøg som en oase, hvor man kan slappe af væk fra den hektiske lufthavn. Det opfattes som en bonus på rejsen og mange siger også, det er specielt dejligt at kunne invitere en kollega, ven eller et medlem af familien med ind i loungen. En anden vigtig målgruppe er gruppen af unge, internationelle og ofte højtlønnede rejsende som ser det som en selvfølge at kunne få adgang til komfort, flybilletter og eksklusive fordele døgnet rundt via digitale løsninger. Vores nye produkt passer perfekt til denne målgruppe med det digitale medlemskort og de nye apps”.

Der er nu over 850 lounger åbne for Priority Pass-medlemmer. Det sidste skud på stammen er den nyåbnede lounge “Aspire, the Lounge and Spa at LHR T5” som er den første uafhængige lounge på London Heathrow i terminal 5.