Foran 1900 indbudte gæster lancerede Hiltons administrerende direktør Christopher J. Nassette onsdag den seneste tilføjelse til Hiltonporteføljen – Canopy by Hilton. Det handler om et helt ny hotelkæde i Hilton hvor man vil tiltrække livsstilsbevidste rejsende, både dem der er afsted privat og på forretningsrejse. Det første hotel forventes at åbne i år 2015.

Canopy by Hilton består af af fire hovedkomponenter:

– Gode områder: Canopy by Hilton skal blive en naturlig del af området gennem dets design, mad, drikke, kunst og lokalkendskab.

-Komfort og design: En åben og indbydende lobby samt varme og komfortable værelser.

– Merværdi en del af prisen: Basale ting som trådløst internet og morgenmad er inkluderet i prisen men også ting som en lokal velkomstgave og en prøvesmagning af øl, vin eller spiritus om aftenen.

En positiv servicekultur: Med en “positively yours”-servicekultur er det entusiaster der står for service og modtagelse på hotellet.

– Canopy by Hilton skal tilbyde flere valgmuligheder og mere kontrol for vores hotelgæster end nogensinde før, fra en mobil direkte-til-værelset-ankomst til overraskelser under opholdet siger Jim Holthouser, Executive Vice President, Global Brands, Hilton Worldwide.

Canopy by Hilton vil fortrinsvis åbne i USA i byer som Washington, Portland og Miami, men også London i Storbritannien. Det er dog endnu ikke besluttet hvor i London hotellet skal ligge.

Canopy by Hilton design

Canopy by Hilton

Foto: (c) 2014 Hilton Worldwide

Canopy by Hilton Portland Lobby

Canopy by Hilton Portland

Foto: (c) 2014 Hilton Worldwide

Canopy by Hilton headphones

Canopy by Hilton

Foto: (c) 2014 Hilton Worldwide

Canopy by Hilton sign

Canopy by Hilton

Foto: (c) 2014 Hilton Worldwide

Canopy by Hilton presentation

Canopy by Hilton

Foto: (c) 2014 Hilton Worldwide