Vilket Hilton hotell rekommenderas i New York?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & Honors' startet af Maja, 7 Oktober 2015.

1. Allt beror på vart jag skall vara under jobbtiden. I NYC är det location, location, location för mig numera ;)

2. Maja

Maja Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Förstår fullständigt! Du får rapportera hur läget är om resan blir av. Jag ska ju inte dit förrän 9-13/12 om allt går vägen så hinner boka om hotellet många gånger om innan avresa (om nu inte SAS ställer in GOT-CPH så allt går om intet).

3. Maja

Maja Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Martinique är stängt för tillfället.

4. LPC123

LPC123 Medlem

By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Vi kommer dit i november och tar gärna emot tips på bryggerier eller bra barer ;)

5. Jag får starta en ny tråd för det i så fall. Bli enklare så.

PRJml2ENIpiC1e3L synes godt om dette.
  6. Hemmafest FTW. Vi ses alltid hemma hos någon. Öl, wings, dips etc är alltid uppdukat. I charleston hade våran tjejkompis superbowl party varje år som samlade runt 15-20 pers.

Här i NY så samlas vi hos den som har störst TV hemma för stunden. Sportsbarer är för turister, de flesta på mitt kontor gör samma sak, hemma hos någon. I år/nästakommer jag köra projektor på våran rooftop är tanken.

GOTBound synes godt om dette.
  7. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Det finns faktiskt en hel del bra ölställen runt 45/46e gatan och 7-10 avenyn. Ner mot Alphabet City ligger många trevliga ölställen också.

Men som @sembl säger har du bästa ölscenen ute i Brooklyn. Börja på Other Half så har du sedan 5-10 riktigt bra bryggerier/barer inom krypavstånd.

jerixon, PRJml2ENIpiC1e3L, GOTBound og yderligere 1 synes godt om dette.
  8. GOTBound

GOTBound Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Det blev solen i Miami med GOTBound Jr. den här gången, men jag tar gärna en guidad öltur Brooklyn vid ett väl valt tillfälle!

Sidst redigeret: 29 Oktober 2021
    Kevinator, sembl, 011430121 og yderligere 1 synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!