Senaste nytt

Vilken är Hyrbilsföretag har bäst medlemsförmåner??

fcx

Medlem
Uppgradering är inte alltid positivt. Hyrde av hertz för samma resa från Miami till key West och de ville glatt uppgradera mig till en van när de inte hade rätt storlek inne. För mig och min kabinväska...

Skåpbil på Autobahn. Been there, done that.

Var sent på kvällen, hämtade ut nycklarna i disken och fick veta att jag blivit uppgraderad. När jag väl kommit fram till bilen och sett eländet så var kontoret stängt...
 

Mediana

Medlem
Uppgradering är inte alltid positivt. Hyrde av hertz för samma resa från Miami till key West och de ville glatt uppgradera mig till en van när de inte hade rätt storlek inne. För mig och min kabinväska...

Fick istället byta mig till en mindre nedgradering och ett *rejält* avslag på priset, så det blev ok till slut ändå. I just det fallet...

Tänkte precis säga samma sak. Var i Miami för ett par år sedan och hade bokat en liten bil för att ta oss runt ett par dagar. När jag ska hämta ut bilen på flygplatsen får jag en Dodge Van. Trodde det var ett skämt, men nejda. Det var Nascar samma helg och inte en ledig bil kvar. De har uppgraderat mig, ett steg, sen ytterligare ett steg, etc, etc. Nu var det tur att jag bara skulle runt lite i närområdet, om jag skulle på en Road Trip hade jag blivit lack. Den drar jäkla massa soppa.
 

Homer

Medlem
Uppgradering betyder inte nödvändigtvis större bil, kan även bli en mindre bil med mer lullull
Att få en superdeluxe Fiat 500 när man bokat en Ford Focus och är 2st med sammanlagt 8 resväskor är måttligt kul.
 
Toppen