Senaste nytt

Vilken är din favoritreserapport?

Mikado

Medlem
Har jag inget bättre för mig sitter jag gärna och läser reserapporter här i forumet. Men jag har inte hittat någon samlingstråd för guldkornen. Ibland vill man ju läsa något lite speciellt :)

Ber om ursäkt om det redan finns liknande tråd, skrota i så fall den här.

Som trådskapare är det väl kutym att börja. Tänker mig länk till rapport och motivering till varför just den är speciell. Tar två givna från den här sommaren:

[Semi-Live]En oförglömlig sommarsemester
I skrivande stund en 46 sidor lång rapport om 22 flygningar för att resa från Stockholm till Barcelona (nåja...). Outstanding.
[Semi-Live]En oförglömlig sommarsemester | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Sommarresa till New York via Oslo och Lissabon
Välskriven rapport med fina bilder från Oslo, Lissabon och New York med omnejd. Mycket fokus på kaffe, vin och mat.
Sommarresa till New York via Oslo och Lissabon | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

palmen

Moderator
Gjorde någon sammanställning av businessclass-året i någon tråd förut där det listades några guldkorn vad gäller reserapporter från det året (om det var 2017 eller 18)
 

flum

Medlem
Anfield 19 rapporter, måste varit då Fika skapades.
@Hylve rapport om bröllopsresa, samt @RonnieK rapport från Maldiverna är ju helt klart 2 av de bästa som skrivits.
Ja, @Anfield s fika-runs var sjukt roliga att följa. Finns ju många gamla godingar. Tex @Senator @sembl mfls MR kors och tvärs under en månad (hittar inte den just nu). Får jag bli lite egoistiskt nostalgisk så känner jag även lite extra för houstontråden (men den kanske inte är att beteckna som reserapport) https://www.businessclass.se/forum/threads/vi-som-åker-på-houston-dealen-i-sommar.26365/
 
Last edited:

henrik l

Medlem
Har för mig att i tidernas begynnelse, dvs 2011-12, utsågs väl en topp-tre-lista för reserapporter, sedan har vi ju även Jacobs sommarresor, som var den tidens svar på Palmens "oförglömliga sommarsemester". Sedan har vi väl Agehalls första? F med LH till Sydamerika som ju också är en klassiker. Nu vet jag inte hur mycket som ligger kvar här.
 

NotRyan

Medlem
Last edited:
Toppen