Senaste nytt

Vi som åker Boeing 787 till London - Planering av program

011430121

Medlem
Jag skall åka ut med Arlanda Express klockan 16.05, någon/några som hänger på med en "gruppbiljett" så kan vi mötas vid biljettmaskinen på perrongen klockan 15,55 Kommer att hinna med ett tidigare tåg runt klockan 15,00!
 
Last edited:

Concorde

Founding Member
Martin, det kommer vara massa FT folk på den flighten :) Lär bli fest. Alla dom ska tillbaka på vår flight sen. ARN-LHR kommer bli one big party. Vilken flight tar du idag? Eller ring mig och berätta mer!
 
Martin, det kommer vara massa FT folk på den flighten :) Lär bli fest. Alla dom ska tillbaka på vår flight sen. ARN-LHR kommer bli one big party. Vilken flight tar du idag? Eller ring mig och berätta mer!

Jag flyger BA779 till London idag. Försökte precis ringa dig.

Är bokad på Boeing 787 simulator på Heathrow imorgon bitti med en av BA:s chefspiloter - bra tröst när man
missar er helg!

787-pilot-training.jpg
 

Concorde

Founding Member
Om det är Tim eller Rodney, hälsa från Alex from G-STBF delivery!
Du kanske får testa den 787 simmen jag körde efter 4 bärs på Farnborough.
 

Malu

Medlem
Jag har nu seating 3B på BA780 LRH-ARN med korrekt seatmap. Det innebär att jag kommer landa 16:55 enligt tidtabell, så jag kan vara lite sen till loungen på T2. Vi ses!!
 

Jacob

Medlem
Bra att känna till också att det helgen 10-11 augusti inte går några tunnelbanetåg på Piccadilly Line mellan Hammersmith och King's Cross, dvs mellan västra och nordöstra delen av centrala London.

Piccadilly Line är den linje som går från centrala London ut till Heathrow och tunnelbanan blir följaktligen inte något optimalt alternativ att åka till och från Heathrow under lördagen och söndagen (fredag går allt fortfarande som vanligt).
 
Toppen