Senaste nytt

Var dette middagen min?

student

Medlem
Fløy i dag Lufthansa Business Class Nice-München-Oslo. Etter en OK lunsj av liten størrelse på første flight, må jeg mildt sagt si jeg ble overrasket over serveringen på München-Oslo.

Er det flere som tenker at en grønn salat ikke helt kan klassifiseres som "middag"? Fikk for øvrig smeltet iskrem til dessert. Sidemannen bare måpte. Blir SAS Plus neste gang ettersom jeg holdt på å spise sikkerhetsbrosjyren i ren hungersnød.
 

Attachments

  • IMG_1553.JPG
    IMG_1553.JPG
    53,8 KB · Visningar: 1 726

Berglund

Medlem
Unacceptable!
Under all värdighet och absolut inget man blir mätt på.
Tacka vet jag AirFrance som serverar varm, riktig mat och dessutom erbjuder ett urval av minst två olika, på sträckan CDG-ARN och vice versa.
 

Gus

Medlem
Ovärdigt är bara förnamnet! Jag hade en liknande incident för ett halvår sen på sträckan Frankfurt-Stockholm. Det serverades en väldigt liten Salade niçoise med iskall tonfisk. Jag reklamerade i efterhand och fick en värdecheck på jag tror 100 euro i deras WebShop. Det räckte till en fin tekopp och en kånken ryggsäck! :)
 

Berglund

Medlem
Jomen titta - nu ser jag ju!!!
Du har ju fått inte mindre än TVÅ minimorötter -- rena festmåltiden!
Dessutom har de ju garnerat med ett litet paket "keks" uppe i vänstra hörnan - å så flott och exklusivt!

Nu skall man inte vara otacksam, du har ju trots allt bara en betald (?) businessclass biljett...
 
Toppen