Senaste nytt

Vad vill du veta om Lufthansas HON circle?

Jacob

Medlem
Jag tycker vi avrundar diskussionen här. Denna tråd kom till som ett initiativ från medlem HON med möjlighet att ställa frågor till en person som är initierad i programmet, inget annat.

Vill ni diskutera förändringar i Miles & More eller hur Lufthansa står sig mot/hanterar konkurrensen, starta en ny tråd.
 

HON

Medlem
Känner du att du får bättre service in-flight än övriga resenärer som inte är HON?

Helt klart...som jag skrev i ett tidigare inlagg sa ar nastan alltid satet bredvid blockat. Har mojlighet att fa precis vad jag vill att ata ombord om jag bestaller 48h innan avresa. Blir alltid serverad forst, Pursern kommer alltid fram o "kollar laget", det ar verkligen full attention.

Intra EU anvander jag dock sallan serveringen ombord da jag hellre ater i loungen innan avgang...
 

HON-II

Medlem
VIE-HON loungen är mycket mindre än LH F loungerna i FRA (A pir & B pir samt F terminal) och MUC. Inget större utbud på mat och begränsat utbud på drycker och viner. Ingen à la carte. Det finns en buffé med frukost eller två varma rätter dagtid. Limoservicen sker mestadels med Audis (vid non-pier-positions). HON servicen ombord på OS maskinerna är mkt uppmärksam.

WAW har ingen HON lounge, men limoservice med BMWs (vid non-pier-positions)
 

HON-II

Medlem
Tack. Vad gäller M&M F och HON lounger är rangordningen:

FRA (alla LH F lounger, F terminal), MUC F lounge > JFK LH F lounge > ZRH LX F lounge > VIE OS HON lounge
 

Senator

Moderator
Tack. Vad gäller M&M F och HON lounger är rangordningen:

FRA (alla LH F lounger, F terminal), MUC F lounge > JFK LH F lounge > ZRH LX F lounge > VIE OS HON lounge

Du rangordnar alltså mathörnan på JFK framför LX F i ZRH? Har tyvärr inte provat LH F från JFK, så kan inte uttala mig om denna. Skulle hålla med att LX F i ZRH inte når upp till FCT/FCL i FRA, men JFK delen överraskar.

Vad med ombord? Samma ranking?
 
Toppen