Vad serveras i SAS Loungen idag?

Diskussion i 'Lounger' startet af Jonas C, 19 Oktober 2015.

1. 011430121

011430121 Medlem

By:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    Korv har bara varit på torsdagar från kl16.00 på SAS loungerna ARN T4,T5, OSL och HEL.
    Fredagar har SAS CPH serverat korv, vet inte hur det är i Busniessloungerna, men som sagt i HEL har det serveras och där finns väl bara en lounge.

2. apknug

apknug Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det får vi verkligen hoppas att nån vet, mycket viktig fråga.

3. Tveket

Tveket Medlem

By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har aldrig sett någon sprit på GOT, oavsett tidpunkt. Bara vin och öl.

Vinga bredvid SAS har sprit, vet inget om sorter dock.

4. GOTBound

GOTBound Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Vinga har om jag minns rätt, jag har haft mestadels förmiddagsflyg så konsumtionen har var vari skral på sistone där;
    Bacardi, Absolut, Beefeater, Jägermeister, jag minns inte whiskey sorten men det kan varit Ballentine's.
    OT, ang Jäger, vilken lounge blir först med Red Bull? Mrs. GOTBound brukar skoja om att ett par Jägerbombs skulle suttit fint varje gång vi är i en lounge i samband med nöjesflygningar och de serverar Jägermeister ;)

EK

5. sandek

sandek Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen sprit

6. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Handsprit. ;)

obs, WarrenBuffett, Cristoffer Cedergren og 3 andre synes godt om dette.
  7. Tänkte hänga i SAS Gold på ARN T5 idag över lunchtid. Finns det mat som man kan äta så att man står sig till middag eller bara snacks så att man behöver gå ner till typ Max för att bli mätt?

8. varva77

varva77 Medlem

Var där för någon vecka sedan och då var det soppa samt färdiga smörgåsar (risiga trekantsmackor). Smörgåsarna var ingen höjdare, svenskt orostat rostbröd (inte den amerikanska/engelska sort som är misstänkt mjuk, tilltalar dock mig bättre för trekantsmackor) med ost eller kyckling med remouladsås. Soppan var dock helt ok.

Dbodenfo synes godt om dette.
  9. Svampsoppa och nachos idag. Funka för mig som lunch.

Väldigt tydligt bara att det inte har med minskad smittspridning att göra utan bara costcut pga krisen. Men man får vara glad för det lilla just nu.

obs, trekker, 011430121 og yderligere 1 synes godt om dette.
  10. obs

obs Medlem

By:
    ARN/CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja det är sorgligt vad SAS serverar. Har nu varit ett par gånger i Aspire och Aviator loungerna på Kastrup och plötsligt känns deras utbud av mat och dryck närmast lyxigt när man jämför med "matsalen" hos SAS. De serverar både öl och vin samt lite sprit (noterade att de bla. har Gammel Dansk i Aspire loungen).

Sir Lemon synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!