God Förmiddag,
thh, tack för din feedback ovan, har tyvärr haft en teknisk utmaning med login,
beklagar därför mitt sena svar på dina allvarliga synpunkter.
Finner det högst olyckligt att vi uppfattades på ovan beskrivna sätt.
Jag kan lova dig och alla andra att vi både lokalt och internationellt jobbar med att förbättra vår serviceleverans och det
gör mig både besviken och ledsen att vi inte har lyckats med vårt mål att leva upp till dina förväntningar thh, när upplevde du
den beskrivna händelsen?
Tack för att du tog dig att skriva, jag kommer använda din feedback som ytterligare inspiration att fortsätta jobba med vår service och bemötande.
Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Försäljningschef Sverige
Aeroflot Russian Airlines
För det första uppfattades ni inte på följande sätt, er personal ljög för mig i telefon innan min resa, höll kvar mig på en flygplats trots att planet inte avgått (med 35-40 min till avgång, dvs. jag borde haft åtminstone 10-15 min att gå till gaten) under min avresa och er personal var extremt ohjälpsam när jag begärde hjälp för att få ut min reseförsäkring efter min resa. Jag vet inte riktigt vad jag "uppfattade".
För det andra hölls jag kvar i Moskva under augusti.
Visst är det provocerande när framför allt "service"företag försöker få en bristfällig produkt/serviceleverans att framstå som att DU som kund som har UPPLEVT något på ett visst sätt?! Det är ju att indirekt säga att det du de facto har råkat ut för som kund bara är en felaktig tolkning från din sida.
Personligen tycker jag att den inställningen tyvärr väldigt ofta visar vilken ovilja/oförmåga företaget ifråga har att ta problemen på allvar. Försök att förändra en negativ företagskultur blir med den inställningen ofta bara en skrivbordsprodukt utan förankring i verkligheten. Trist!
Det känns som att det här måste redas ut innan jag (och förmodligen fler) kan överväga att flyga med detta bolag.
Känns ju sådär att bli satt i husarrest om nått går snett.
Hej igen,
Hoppas på förståelse, jag har lämnat mitt telefonnummer för att kunna diskutera frågan med thh, men har ej fått någon respons och då återstår att jag får hänvisa till vår Kundrelationsavd. via;
openline@aeroflot.ru,
th vänligen tala om ditt namn, datum du reste och händelseförloppet.
Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Aeroflot Russian Airlines