Senaste nytt

Vad händer om man missar anslutningsflyg med Aeroflot på Moskva Sheremetyevo?

Valley

Medlem
Utan att låta nevärderande. Men thh's upplevelse kan väl knappast vara inspirerande, eller :confused:
Skulle nog använda exemplet som otroligt avskräckande, sett ur ett serviceperspektiv. Fast det är nog det som avses. Eller ?
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Hej Valley,
Tack för din kommentar.
Jag menar inspirerande att jobba ännu hårdare med det arbete
vi gör för att säkra en jämn och bra service.
Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Försälj. Chef Sverige
Aeroflot Russian Airlines
 

thh

Medlem
God Förmiddag,

thh, tack för din feedback ovan, har tyvärr haft en teknisk utmaning med login,
beklagar därför mitt sena svar på dina allvarliga synpunkter.

Finner det högst olyckligt att vi uppfattades på ovan beskrivna sätt.
Jag kan lova dig och alla andra att vi både lokalt och internationellt jobbar med att förbättra vår serviceleverans och det
gör mig både besviken och ledsen att vi inte har lyckats med vårt mål att leva upp till dina förväntningar thh, när upplevde du
den beskrivna händelsen?
Tack för att du tog dig att skriva, jag kommer använda din feedback som ytterligare inspiration att fortsätta jobba med vår service och bemötande.
Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Försäljningschef Sverige
Aeroflot Russian Airlines

För det första uppfattades ni inte på följande sätt, er personal ljög för mig i telefon innan min resa, höll kvar mig på en flygplats trots att planet inte avgått (med 35-40 min till avgång, dvs. jag borde haft åtminstone 10-15 min att gå till gaten) under min avresa och er personal var extremt ohjälpsam när jag begärde hjälp för att få ut min reseförsäkring efter min resa. Jag vet inte riktigt vad jag "uppfattade".

För det andra hölls jag kvar i Moskva under augusti.
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Hej thh,
Ring gärna mig så talas vi vid.
+46707770586.

Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Aeroflot Russian Airlines
 

Alx

Medlem
För det första uppfattades ni inte på följande sätt, er personal ljög för mig i telefon innan min resa, höll kvar mig på en flygplats trots att planet inte avgått (med 35-40 min till avgång, dvs. jag borde haft åtminstone 10-15 min att gå till gaten) under min avresa och er personal var extremt ohjälpsam när jag begärde hjälp för att få ut min reseförsäkring efter min resa. Jag vet inte riktigt vad jag "uppfattade".

För det andra hölls jag kvar i Moskva under augusti.

Visst är det provocerande när framför allt "service"företag försöker få en bristfällig produkt/serviceleverans att framstå som att DU som kund som har UPPLEVT något på ett visst sätt?! Det är ju att indirekt säga att det du de facto har råkat ut för som kund bara är en felaktig tolkning från din sida.

Personligen tycker jag att den inställningen tyvärr väldigt ofta visar vilken ovilja/oförmåga företaget ifråga har att ta problemen på allvar. Försök att förändra en negativ företagskultur blir med den inställningen ofta bara en skrivbordsprodukt utan förankring i verkligheten. Trist!
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Hej igen,
Alx, tack för dina kommentarer.
Självklart är du likt thh välkommen att också ringa mig, så kan vi diskutera frågan.

Allt går att lösa!

Vänlig hälsning,

Johan Magnus Eriksson
Aeroflot Russian Airlines


Visst är det provocerande när framför allt "service"företag försöker få en bristfällig produkt/serviceleverans att framstå som att DU som kund som har UPPLEVT något på ett visst sätt?! Det är ju att indirekt säga att det du de facto har råkat ut för som kund bara är en felaktig tolkning från din sida.

Personligen tycker jag att den inställningen tyvärr väldigt ofta visar vilken ovilja/oförmåga företaget ifråga har att ta problemen på allvar. Försök att förändra en negativ företagskultur blir med den inställningen ofta bara en skrivbordsprodukt utan förankring i verkligheten. Trist!
 

FF#1

Medlem
Det känns som att det här måste redas ut innan jag (och förmodligen fler) kan överväga att flyga med detta bolag.
Känns ju sådär att bli satt i husarrest om nått går snett.
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Det känns som att det här måste redas ut innan jag (och förmodligen fler) kan överväga att flyga med detta bolag.
Känns ju sådär att bli satt i husarrest om nått går snett.

Hej igen,
Hoppas på förståelse, jag har lämnat mitt telefonnummer för att kunna diskutera frågan med thh, men har ej fått någon respons och då återstår att jag får hänvisa till vår Kundrelationsavd. via;
openline@aeroflot.ru,

th vänligen tala om ditt namn, datum du reste och händelseförloppet.

Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Aeroflot Russian Airlines
 

thh

Medlem
Hej igen,
Hoppas på förståelse, jag har lämnat mitt telefonnummer för att kunna diskutera frågan med thh, men har ej fått någon respons och då återstår att jag får hänvisa till vår Kundrelationsavd. via;
openline@aeroflot.ru,

th vänligen tala om ditt namn, datum du reste och händelseförloppet.

Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Aeroflot Russian Airlines

Jag har haft mycket annat att göra denna vecka som jag har prioriterat högre än mitt femte samtal till Aeroflot på två månader. Det kommer när jag har tid, vilket förhoppningsvis är i slutet av veckan.
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Glad Midsommar,
Som en återkoppling till tidigare diskussioner, här en liten positiv nyhet.
Aeroflot är sedan en bra tid tillbaka bland de fem mest punktliga flygbolagen i Europa och nu i maj
också världens mest punktliga flygbolag.
Som BC medlem är du alltid välkommen att kontakta mig.

Aeroflot Named World's Most Punctual Airline | The St. Petersburg Times | The leading English-language newspaper in St. Petersburg

Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Försäljningschef
Aeroflot
+46707770586
jeriksson@aeroflot.ru
 
Toppen