Senaste nytt

Värdelös kundkontakt hos Radisson

SimonXYZ

Medlem
Jag bokade en natt på Radisson Waterfront Stockholm och ville använda deras "Lägst prisgaranti".

Jag har provat att klicka på deras webbsida på 2 ställen. Funkar ej.

Jag mailade BRG@radissonhotels.com för 4 dagar sedan och igen idag (då de skriver att de ska besvara mig inom 48 timmar och att jag ska höra av mig om de inte gör det). Inget svar.

Jag ringde dem igår på 08 50537246. Jag fick prata med 5 (!) personer. Alla bara slussade mig vidare till någon annan utan ett enda försök att förstå vad det handlade om. Sista personen jobbade på frontdesk på ett hotell i Sydafrika. Suck.

I morse skrev jag ett meddelande till Radisson på facebook (läst 09:29). Inget svar.

Vad göra?

Screenshot 2019-09-24 at 14.54.38.png


Screenshot 2019-09-24 at 14.55.48.png
 

SimonXYZ

Medlem
Det här är en klassisk taktik på att trötta ut kunden så du till slut inte bryr dig om att försöka längre.

PÅ dem bara!

Absolut, jag skulle behöva en annan kanal in bara. Någon som har ett telefonnummer eller email till någon hos Radisson som kan tänkas bry sig lite mer än de jag har provat?

EDIT: Jag glömde nämna att jag även har använt deras kontaktformulär här på https://www.radissonhotels.com/sv-se/contact-us
 

mha321

Medlem
Absolut, jag skulle behöva en annan kanal in bara. Någon som har ett telefonnummer eller email till någon hos Radisson som kan tänkas bry sig lite mer än de jag har provat?

EDIT: Jag glömde nämna att jag även har använt deras kontaktformulär här på https://www.radissonhotels.com/sv-se/contact-us
Jag har aldrig använt brg just men min erfarenhet är att de brukar vara sega på att svara på mail generellt.

På telefon har jag oftast fått bra service på "elite linjen" men det förutsätter status.

Prova att kontakta hotellet direkt och se om de kan göra något kanske?
 
Toppen