Senaste nytt

Väntetid för att komma fram till SAS Amex voucher Eurobonusbokning?

aikelo

Medlem
Ringde in kl 9, kom fram efter 35 min EBS.
Fick en toppen tjej sökte ben för ben.
Sa att jag ville flyga med ett speciellt bolag, då sa hon direkt: Jaha du vill flyga med ANA :)
Nu var det dock EVA Air till Bali jag ville ha. Såg hela 5 platser på United??? Bokade och fick 2 platser, frågade aldrig om det fanns 3 till.
 

Fredde18

Medlem
Ringde in kl 9, kom fram efter 35 min EBS.
Fick en toppen tjej sökte ben för ben.
Sa att jag ville flyga med ett speciellt bolag, då sa hon direkt: Jaha du vill flyga med ANA :)
Nu var det dock EVA Air till Bali jag ville ha. Såg hela 5 platser på United??? Bokade och fick 2 platser, frågade aldrig om det fanns 3 till.
Det finns ställen på solen utan fläckar. :D
 

Canadien

Medlem
Ringde in kl 9, kom fram efter 35 min EBS.
Fick en toppen tjej sökte ben för ben.
Sa att jag ville flyga med ett speciellt bolag, då sa hon direkt: Jaha du vill flyga med ANA :)
Nu var det dock EVA Air till Bali jag ville ha. Såg hela 5 platser på United??? Bokade och fick 2 platser, frågade aldrig om det fanns 3 till.

Hur långt fram i tiden var detta, och vilka sträckor med EVA?
 

hallgren

Medlem
Ringde igår (torsdag) 9.00. Väntade ca 25 minuter, har EBG.
Löste ombokning av Tokyo-resa från höstlov till sportlov på 5-10 minuter.
 

majoren

Medlem
Har på senare tid ringt ett par gånger för att ordna felaktigheter i 2-4-1-bokningar. T.e.x. har det stått 1 bagage på biljetten trots att reglerna om most significant carrier säger 2 incheckade bagage. Det har varit "goddag yxskaft" från agentens sida. Har då skickat resp. ärende diamondsupporten, som inom 48 timmar återkommit med besked om att allt är ordnat efter mina önskemål. Det kan vara en nödutgång, som dessutom sparar tid.
 
Toppen