Senaste nytt

Väntetid för att komma fram till SAS Amex voucher Eurobonusbokning?

mischadee

Medlem
Har suttit nu i 15 minuter (är EBD). Dock sorgligt om det visar sig att de stängde vid 15 och ändå låter en sitta i telefonkö.

EDIT: Ringde 08-797 40 40
 

Davvelavve

Medlem
1,5 timme i fredags när jag ville få min biljett färdig efter ombokningar. Varför kan dom inte ha ett ringa upp system....
 

Frisk78

Medlem
Har suttit nu i 15 minuter (är EBD). Dock sorgligt om det visar sig att de stängde vid 15 och ändå låter en sitta i telefonkö.

EDIT: Ringde 08-797 40 40

Jag satt i 43 minuter i fredags och sedan ledsnade jag, idag stod jag i kö i 23 minuter innan jag ledsnade och lade på. Ringde Guldsupporten och fick dom svarade på 2 minuter. (Jag är EBG).

Jag ville bara få klart om jag behövde boka om någonting då tiden för mellanlandningen hade ändrats och "Sas inte kunde hitta något alternativ" som det stod i mejlet.
Det visade sig att jag får 17 timmar i Istanbul innan avresa till Stockholm. Det gör ju inget, kanske till och med hinner in till stan och tillbaka på den tiden...
 
Hört generellt från annat håll att många är missnöjda med SAS kundservices väntetider just nu. Underdimensionerad bemanningen på kundservice?

Vore ju väldigt typiskt SAS att börja öka antal flygningar men missa att synka med kundservice semesterplanering...
 

ekf

Medlem
Hört generellt från annat håll att många är missnöjda med SAS kundservices väntetider just nu.
Nåja, spenderade 4-5h häromveckan för att boka en tågresa åt min syster och systerson för mina (utgående) SJ Priopoäng... Detta då man inte kan boka barnbiljetter för poäng online... Jmf med det så ligger SAS ändå i lä tycker jag, även om telefonköer suger rent generellt...
 

JPE

Medlem
En till datapunkt:
  • Ringde 08 - 797 40 40 klockan 13:30
  • Väntetid 59 minuter
  • Statuslös, eftersom jag ringde åt föräldrarna
 

Maja

Medlem
Ringde igår den 5/7 kl 9:00, EBD och fick vänta 28 min med den hiskeliga hissmusiken. Ingen information om hur många som var före mig i kön.

Ombokningen knappades in, biljetterades senare under dagen och skickades ut. Problemet är bara att poängskillnaden från nergradering från First till Business inte är återbetald då det ej fanns några platser i First på mina nya datum. :(:eek:
 
Toppen