Senaste nytt

Unlimited nights på Nordic Choice

Hachans

Medlem
Ser dom här olika kampanjerna som Stordalens gäng pumpar ut varannan dag nu typ och garvar lite. Har fått 5 kommande nätter avbokade av NCH för att dessa olika Quality/Comfort hotell nu stängs helt över sommaren. Märkligt när man faktiskt vill bo där...

Så innan någon slår på stort och köper ett sånt här "pass", kolla upp om hotellen ni vill bo på kommer vara öppna.

Ja, det känns som att detta är lite för bra.
 

Berglund

Medlem
Ingen som gör en bed-run för att få platinum?
Hade förväntat mig det av detta forum!
Det hade jag verkligen inte väntat mig eftersom det finns billigare och enklare sätt att nå platinum än att köra 59-60 nätter med minst 12 flyttar, då det är max fem nätter i rad på varje ställe.
 
Det hade jag verkligen inte väntat mig eftersom det finns billigare och enklare sätt att nå platinum än att köra 59-60 nätter med minst 12 flyttar, då det är max fem nätter i rad på varje ställe.
Det räcker ju med 36 nätter och 7 flyttar under perioden :D
Om man NC Mastercard :p
 

hejrobin

Medlem
Det räcker ju med 36 nätter och 7 flyttar under perioden :D
Om man NC Mastercard :p

Jag har slagit till på Unlimited...vet inte varför då jag har säng och frukost hemma. Det kan bli kul. Men hur kan det räcka med 36 nätter för Platinum? I så fall kan jag likaväl skaffa deras Mastercard nu, det verkar vara gratis första året. Man verkar man dessutom få restaurangkupong på 125 kr. Då äter man ju gratis också!
 
Spendera man något på kortet varje månad får man 2 nätter dvs 24 per år. Förmåner gäller tyvärr inte på Unlimited så inga uppgraderingar eller någon resturangkupong under den perioden.

”För varje månad du gör ett köp med kortet får du 2 kvalificerade nätter. Det betyder att du kan få totalt 24 nätter under ett år, bara genom att använda kortet varje månad! Du behöver bara 30 kvalificerade nätter under en 12-månaders period för att uppnå GOLD-medlemskap i Nordic Choice Club.”


”6.1 Du tjänar 25 000 bonuspoäng vid köp av Unlimited Nights. Fyll i ditt medlemsnummer vid köp. Poängen registreras senast erbjudandets sista datum (16 augusti, 2020).

6.2 I detta erbjudande ingår ej medlemsförmåner, till exempel uppgradering.”

Edit: Din medlemsperiod spela ju roll så det inte säkert du hinner få alla nätter med kreditkortet innan din period är över.
 
Last edited:

qwerty

Medlem
Någon som har lite erfarenheter att dela med sig av kring hotellpassen?
När jag kollar på bokningssidorna så verkar tillgängligheten vara begränsad, men det står det inget om i villkoren. Är det begränsat så är det ju inte så intressant.
Sedan gällande 10-kortet står det att förmånerna från medlemskapet gäller. Undra om man kan utnyttja rumsgaranti...
 
Toppen