UberEATS

Diskussion i 'Restauranter' startet af palmen, 23 Juli 2016.

Tags:
  1. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Blev lite fotbollsmat idag med koden

Samosaguas og Lukas2 synes godt om dette.
  2. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Första gången jag använde UberEATS befann jag mig i USA och när jag nu får kampanjkoder så fungerar de bara om jag gör en beställning i USA. Vet någon hur man ändrar detta så jag kan använda dem i Sverige istället? Eller vet någon hur man kontaktar UberEATS? Jag har redan kollat i mitt Uber-konto och där står det Sweden som Plats under Profilinställningar.

3. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Har samma problem, skapade ett nytt konto från annat abonnemang för att kunna ta del av vissa kampanjer

4. Hachans

Hachans Medlem

Mitt Uber Eats verkar ställa om sig själv på någon vänster. Jag använde det mycket i Mexiko och anslöt mig även till deras rabattjänst där man betalde typ 50kr och fick 10% rabatt på varje order på såväl Uber som Ubereats (det sistnämnde syntes på vågen när jag kom hem för övrigt, rekommenderas inte). Det kommer även hem pappersreklam i brevlådan för dem här hemma.

Men prova att lägga en beställning i korgen eller någonting sånt och se om det ändrar sig? Eller prova att ändra i Uberappen istället för UberEats?

5. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Du menar att du skaffade ett nytt Uber-konto med ett nytt mobiltelefonabonnemang (alltså ett nytt telefonnummer), eller?
    Jag testade att beställa ifrån min hemstad (med en kampanjkod), men fick ett felmeddelande att kampanjkoden inte kunde appliceras i Sverige.
    I apparna (Uber och UberEATS) hittar jag inga landsinställningar alls, men jag hittade en inställning för land på webben och där står redan Sverige.

micsjo synes godt om dette.
  6. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det löser ju problemet men skapar ett annat då kontot inte är kopplat till mitt ordinarie nummer.

7. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Testade du någon annan åtgärd (t ex kontaktade du kundsupport på något magiskt sätt och bad dem ändra det manuellt eller testade du att avsluta kontot och starta ett igen med samma telefonnummer) innan du gjorde så här?

8. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Nej, skapade bara ett konto på andra numret, så nu har jag två konton på olika nummer.

Budgetresenär synes godt om dette.
  9. wArpN_

wArpN_ Medlem

By:
    Bromma
    Land:
    Sverige Sverige
    0 kr leveransavgift på alla dina beställningar i 14 dagar när du spenderar 200 kr eller mer per order.
    Kod = SE2021SEP
    Står att den är personlig, men ser inte så personlig ut.
    Gäller till och med 22/09/2021, kl 23.00.

Sidst redigeret: 9 September 2021
    J1981 og danielhog synes godt om dette.
  10. fcx

fcx Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Kampanjen är opersonlig men riktad.

palmen og wArpN_ synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!