Senaste nytt

Travelers’ deals - Boka senast 10 maj 2021

Big Birger

Medlem
Har inte fått e-post eller någon info om detta, men såg på sas.se.

De skriver:
"Boka senast 10 maj 2021. Reseperiod: 1 juni 2021–16 januari 2022. För USA och Asien gäller erbjudandet resor i perioden 1 juli 2021–31 mars 2022."

Läs mer på sas.se

För egen del hade jag sett fram emot F&F-kampanj.
 

Maja

Medlem
Var inga lägre priser i februari till Shanghai/Tokyo som jag tittat på tidigare med denna sk. kampanj. Håller tummarna för en F&F-kampanj! Btw - något som vet om man har kunnat boka Openjaw under F&F?
 

Mr Basic

Medlem
Var inga lägre priser i februari till Shanghai/Tokyo som jag tittat på tidigare med denna sk. kampanj. Håller tummarna för en F&F-kampanj! Btw - något som vet om man har kunnat boka Openjaw under F&F?
Inte hundra men ganska säker på att jag bokat F&F Open jaw (IAD/EWR). Kan inte heller minnas att det funnits ngn open jaw-restriktion för F&F.
 

E.K

Medlem
Personligen håller jag tummarna att få åka på den F&F resa jag bokade i september där resan var i slutet av oktober.
Den har framflyttats många gånger p.g.a. inställda avgångar. Senast för en vecka sen flyttade jag den till början av september!!
 

v00peter

Medlem
Bokade för några veckor sedan, innan kampanjen en resa för familjen i Economy till Split. Ser nu att samma resa i samma klass är ca 6 000 billigare. Antar att det inte är mycket att göra åt saken då de biljetter som är bokade inte är avbokningsbara, eller?
 

Hylve

Medlem
Det är väl bara att boka av, ta en voucher och boka samma biljetter igen?

SAS FAQ:
"We allow any customer traveling on an international flight, to cancel their booking and receive a voucher in the value equivalent to their original booking. The offer is not available on domestic flights.

Please note that the voucher must be requested at least 3 days before scheduled outbound departure. To apply for the voucher go to My Bookings."
 

Big Birger

Medlem
Det är väl bara att boka av, ta en voucher och boka samma biljetter igen?

Ja, det fungerar. Har bara ett svagt minne av att det kan ta någon dag eller tre innan man får vouchern. Så det går kanske inte att boka samma resa med till det lägre priset med vouchern, om du inte har is i magen.
 

Johan Hbg

Medlem
Var inga lägre priser i februari till Shanghai/Tokyo som jag tittat på tidigare med denna sk. kampanj. Håller tummarna för en F&F-kampanj! Btw - något som vet om man har kunnat boka Openjaw under F&F?
Jo. Jag bokade openjaw på F&F för några år sen.
 
Toppen