Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Jönsson

Medlem
Körde Tesla 3 för någon vecka sedan och är verkligen inte imponerad. Konsollskörmen hängde sig flera gånger. Bilen hade stora gap mellan karosspanelerna (iofs vanligt på amerikanska bilar) och lackeringen var ojämn. Säten och kupépaneler gnisslade och knakade under körning. Materialvalen i kupén gjorde att premiumkänsla uteblev. Håller absolut inte samma klass som BMW, Audi, Mercedes eller ens Volvo. Absolut ingen bil för mig i alla fall.
 

johan_fbg

Medlem
Körde Tesla 3 för någon vecka sedan och är verkligen inte imponerad. Konsollskörmen hängde sig flera gånger. Bilen hade stora gap mellan karosspanelerna (iofs vanligt på amerikanska bilar) och lackeringen var ojämn. Säten och kupépaneler gnisslade och knakade under körning. Materialvalen i kupén gjorde att premiumkänsla uteblev. Håller absolut inte samma klass som BMW, Audi, Mercedes eller ens Volvo. Absolut ingen bil för mig i alla fall.
Håller helt med. Besviken trots låga förväntningar.
 

Valley

Medlem
Till slut så kom den. Inbjudan från BMW för "inte brinna upp på vägen"-kontrollen.
Konstigt att man fortfarande inte kommit åt problemet. Hade första eländet redan för en ca 6 år sedan då det var väldigt nära att det gått riktigt illa.

I min enfald trodde jag att man löste allt med en gång. Men nejdå. Först påstår man att man gör en förkontroll för att se om bilen verkligen är utrustad med felaktig ventil. Är det så måste man åka in en gång till :eek:
Men vad F.. är det något som bilvärlden skryter om att vara duktiga på så är det att ha 100% spårbarhet om exakt vilken del som monterats i bilen.
Eller ?
 
Toppen