Senaste nytt

Tjäna in 85 icke-statusgrundande Flying Blue-miles relativt snabbt?

Om jag har förstått det rätt så ska man kunna köpa Skandinavien-Mexico City enkel resa för 29000 x 0,75 = 21750 miles med månadens (augusti 2021) Flying Blue Promo Rewards. Jag saknar 85 miles för att komma upp i denna summan, har någon tips om hur jag relativt snabbt kan tjäna in 85 miles? Jag tycker inte att det lönar sig att köpa 2000 miles (vilket är minimum vid köp av miles) för €55.
 
Last edited:

Homer

Medlem

ante888

Medlem
Jag har lite Radisson-poäng som ligger och skräpar, vi kanske kan hitta en lösning? Har skickat PM.

Efter att ha grävt lite så ser jag tyvärr denna text hos Radisson på sidan där man kan växla Radisson-poäng till "flygmil":
"Obs! Inlösenalternativen kan variera mellan olika flygbolag. Det tar ungefär 4 till 6 veckor innan flygmilen har satts in på flygbonuskontot. Exklusivt för SAS EuroBonus®-medlemmar: Lös in Radisson Rewards-poäng mot SAS EuroBonus-poäng enligt förhållandet 7:1."

Någon här som har erfarenhet av hur lång tid det brukar ta i praktiken till KLM? Vill minnas att det gick på samma dag när jag konverterade poäng till Eurobonus.
 
Toppen