Senaste nytt

Tjäna 6000 eurobonuspoäng med Avis, boka senast 31 mars 2020

ELOS

Medlem
Hej denna kampanj är väl rimligen ny

Avis & SAS Eurobonus

Tjäna upptill 6,000 EuroBonus-extrapoäng med Avis
Boka din hyrbil med Avis mellan 21 januari och 31 mars 2020, för hyror mellan 1 februari och 30 april 2020. Du kan tjäna 6000 extrapoäng för hyror på 6 dagar eller längre och 3000 extrapoäng för hyror på 3 – 5 dagar. Villkor och regler gäller.

Det står inga villkor via länken t.ex. om det gäller max 3 hyror?
 

ELOS

Medlem
Nu är villkoren publicerade...

1. Kampanjen är tillgänglig för kvalificerade SAS EuroBonus-medlemmar.
2. Kampanjen gäller för hyror av bilgrupp C eller högre, med hyror på 3 dagar eller längre.
3. Kvalificerad hyra måste bokas mellan 21 januari – 31 mars 2020, med en hyresperiod mellan 1 februari – 30 april 2020.
4. Kampanjen gäller endast för bokningar gjorda via
www.one.avisworld.com/partners/eurobonusor www.avisworld.com/EuroBonus
5. För att tjäna SAS EuroBonus-poäng måste hyreskunden inkludera sitt SAS EuroBonus-medlemskapsnummer. SAS EuroBonus-numret måste uppvisas vid hämtning av bilen.
6. Kampanjen SAS EuroBonus Extrapoäng är giltigt för hyror i Europa, Mellanöstern, Afrika, Asien, USA, Australien, Nya Zeeland och Mexiko.
7. Kvalificerade hyror tilldelas upptill 2000 tilläggspoäng för hyror på 3 – 5 dagar, och 5000 tilläggspoäng för kvalificerade hyror på 6 dagar och längre, i tillägg till de standardpoäng på 1000 poäng per hyra.
8. Ett minimum av 3000 SAS EuroBonus-poäng per kvalificerad hyra. Du kan tjäna max 6000 poäng per kvalificerad hyra.
9. Bonuspoängen gäller inte för Prestige-bilar, skåpbilar eller Avis Charfförserivce, över hela världen.
10. Kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter.
11. Kampanj-poängen tilldelas på maximalt 3 hyror, som görs inom kampanjperioden.
12. Det kan ta upptill 8 veckor till dess att poängen utdelas.
13. Avis och SAS EuroBonus standardvillkor och bestämmelser gäller. Regler och villkor är tillgängliga på www.one.avisworld.com/partners/eurobonus.
14. Hyrestagaren måste uppfylla Avis krav på ålder, förare och kredit.
15. Promoter: Avis Budget EMEA Ltd, Avis House, Park Road, Bracknell, Berkshire, RG12 2EW, United Kingdom.
 

Krotan

Medlem
Bokat upp tre hyror på kampanjen.
Hyr ändå bil där varje helg... Gäller att försöka pricka in kampanjerna iaf så man får lite extra när det går.
 

joda

Medlem
Jag nappade på denna dealen med Avis. jag är nybliven poängjägare men det slår mig verkligen hur krångligt det är med många kampanjer.

Oavsett bilbolag verkar man få bängla för att få poäng. Och när man bokar är det ju allt annat än självklart att man är med i kampanjen. Inte en rad i bekräftelsen eller något. Känns inte direkt som det skulle behöva vara så år 2020.

När man ska skriva in sitt EBnr hos Avis, är det bara siffrorna man använder eller även prefixet? Framgick inte alls på Avis sida och jag antar väl att de blåser en på poängen om man gissar fel?
 

Gizmokvack

Medlem
Jag fyller i med bokstäver och siffror dvs EBD-2345568

Jag testade att göra en bokning nu där jag avbröt vid sista betalningsmöjlighet.. och jag kan officiellt bekräfta att man får en liten grön bock både med och utan prefixet med bokstäverna... således spelar det ingen roll!
 
Toppen