Senaste nytt

Tips på kanonhotell på Palma de Mallorca?

Homer

Medlem
Ser riktigt fint ut för vettiga pengar! Kan vi tjäna poäng till någon flygbolagsprogram genom Meliá? Jag läste precis på FT att de inte verkar statusmatcha mot något program.

Jodå http://www.melia.com/nMas/jsp/C_PartnersList.jsp?menuActivo=LAS&tipoMenu=SM

Du får 2000 poäng som du kan använda för att boka points&cash om du öppnar ett Meliá
konto, länken längst ned på sidan
http://www.melia.com/nMas/jsp/C_Ventajas.jsp

Dessutom brukar de av och till slänga in 4-10.000 poäng som present, ibland är de avsedda för att
boka points&cash på ett speciellt hotell men det brukar ofta funka på vilket som.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Dessutom brukar de av och till slänga in 4-10.000 poäng som present, ibland är de avsedda för att
boka points&cash på ett speciellt hotell men det brukar ofta funka på vilket som.

just det

6,000 points to enjoy this August at Gran Meliá Victoria
This August we offer you 6,000 gift points for a unique experience at one of our traditional and luxurious hotels in Mallorca. Perfectly located in the Paseo Maritimo of Palma de Mallorca with stunning views of the Palma bay, the Gran Meliá Victoria offers you the perfect summer holiday. Book your stay this August with points + cash and enjoy an additional 15% discount. *Bookings made using gift points cannot be cancelled or modified. 6,000 gift points will expire on 24th August.
 
Jag är i valet och kvalet var jag skall åka med fru Golfkillen. Malaga har varit på tapeten, men där är det många hotell som är fulla, och hittar mest All Inclusive hotell. Nu har jag börjat kolla på Mallorca istället. Jag har kollat igenom denna tråden efter hotell, men tänkte se om det är någon som har uppdaterade tips? Jag är ute efter pool och en riktigt bra frukost ;).
 

Senator

Moderator
Jag är i valet och kvalet var jag skall åka med fru Golfkillen. Malaga har varit på tapeten, men där är det många hotell som är fulla, och hittar mest All Inclusive hotell. Nu har jag börjat kolla på Mallorca istället. Jag har kollat igenom denna tråden efter hotell, men tänkte se om det är någon som har uppdaterade tips? Jag är ute efter pool och en riktigt bra frukost ;).

När?
 

Senator

Moderator
jag kan instämma med @segra att Castillo är bra. Hilton är också väldigt bra, men är inte öppet året runt. Vidare så behöver du en bil för att åka någonstans..

Men om "aufslappen" och pool är Prio 1, och ni vill bara häng rekommenderar jag detta stärkt. Vet ej matutbudet, samt när hotellet öppnar för säsongen.
 
Toppen