Senaste nytt

Tips om prisvärda deals, med fokus på ekonomiklass

Renato

Medlem
Fick detta mejl idag.
Personligen rek jag Turkish Airlines men Pegasus funkar, spec när det kostar en tia.
 

Attachments

  • Screenshot_20200923-211932_Gmail.jpg
    Screenshot_20200923-211932_Gmail.jpg
    44,7 KB · Visningar: 478

EgOscar

Medlem
Istanbul! Dealen gällde visst bara direktflighter till Turkiet. Pegasus flyger ARN-SAW så man hamnar tyvärr på den mindre, mer avlägsna flygplatsen på den asiatiska sidan. Men det är vettiga tider så för sånt super lågpris funkar det fint.
 

Renato

Medlem
Istanbul! Dealen gällde visst bara direktflighter till Turkiet. Pegasus flyger ARN-SAW så man hamnar tyvärr på den mindre, mer avlägsna flygplatsen på den asiatiska sidan. Men det är vettiga tider så för sånt super lågpris funkar det fint.

Vad roligt njut, Istanbul är verkligen en wow stad fullt med, historia, kultur, god mat och fin arkitektur.

Ang hotel om du inte har bokat något så rek jag starkt, Hilton bomonti Istanbul. Ett riktigt bra hotel. Sen har hilton även en bra kampanj just nu med dubbla poäng :)
 

Wille91

Medlem
Jag såg att Lufthansa hade prisvärda deals till hela Kanada och några amerikanska städer från 2200 DKK, ca 3100 SEK ToR.

Avresa från nu till maj nästa år och det verkar vara bra ombokningsvillkor från Lufthansa även på billigaste biljetterna.

Exempelvis på orter: Vancouver, Toronto, Calgary och USA (bl.a. San Francisco från 3350 kr)

Bokade själv Vancouver för ca 9000 kr för 2 vuxna och 1 barn i maj ToR.
 

EgOscar

Medlem
Jag bokade just SAS Arlanda-Lissabon direkt Lördag 23 april 13:35-17:00 för 429kr genom supersavertravel.se Hittade priset genom Google Flights. Ca 200kr billigare än SAS hemsida. Man kunde betala med AMEX utan extra avgift. Antagligen Go Light klass, kan ej utläsa från bekräftelsen men det är utan handbagage.
 
Jag bokade just SAS Arlanda-Lissabon direkt Lördag 23 april 13:35-17:00 för 429kr genom supersavertravel.se Hittade priset genom Google Flights. Ca 200kr billigare än SAS hemsida. Man kunde betala med AMEX utan extra avgift. Antagligen Go Light klass, kan ej utläsa från bekräftelsen men det är utan handbagage.
Oba! När du sen får en avbokning pga att SAS ändrar om sin planering så måste du ringa Supersavertravels för ombokning, inte direkt till SAS. Lycka till! För mig är det värt mer än 200 kr
 
Toppen