The Big Win Spring 2014

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startet af Rogue Trader, 12 December 2013.

1. johhenrik

johhenrik Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Så som jag tolkar reglerna vad gäller antal nätter (jag har inte den app-bokningsoffern) så måste man påbörja sin stay senast 30 april för att natten ska räknas.

2. Patrick

Patrick Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Tyska avbokningsregler är lite annorlunda och oklara enligt appen, 10% om ingen frukost och 20% om frukost ingår - vilket det alltid gör på HI Express... :)

3. Jonas H

Jonas H Medlem

MIn tolkning (som mycket väl kan vara fel) är att man vid sen avbokning får en "rabatt" för de kostnader som hotellet inte får, därav 20% om frukost ingår.

4. johhenrik

johhenrik Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Okej, det är visserligen en dag kvar, men jag tog o gjorde klart i förtid. ;)

Screenshot 2014-04-30 14.49.14.png
    Screenshot 2014-04-30 14.52.04.png

4 personer synes godt om dette.
  5. Patrick

Patrick Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Schysst!

Själv glömde jag helt bort att boka med appen... :confused: Blev massa andra saker (dvs jobb) som störde... ;)

6. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Hur lång tid brukar det ta tills man kan se uppdateringar på big win sidan?
    Jag har fått in min första stay på IHG-sidan men inget syns till på big win ännu.

7. johhenrik

johhenrik Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    En dag efter den postats som qualifying.

8. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Hmm, min 7 nights stay har inte registrerats över huvud taget på big win och den kom upp på mitt iHG konto för 3 dagar sedan. Behöver man ligga på dom för att fixa det eller bara vänta och se om den kommer in?

9. johhenrik

johhenrik Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle maila dem. De verkar ha ganska högt tryck just nu. Jag har haft 4 ärenden med dem senaste 2 veckorna och 2 av dem har jag varit tvungen att maila dem igen pga uteblivet svar. Risken är nog dock stor att du får ett standardsvzr från dem som säger: Vänta 6veckor....

10. johhenrik

johhenrik Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Maila dem. Det är flera på FT som rapporterat samma sak. De verkar ha otroligt skakig IT på dessa kampanjer alltså...

Schysst payout dock. :) Har du lust att posta vad dina 7 olika offers var? Alltså hur många nätter, saturdays osv?

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!