Thailands krav/regler för inresa under pandemin

Diskussion i 'Andet' startet af Hafermann, 9 Marts 2021.

1. Johnjohn

Johnjohn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska maila snart och höra. 1000 baht vi snackar om. Plus dem har fixat pcrtest, shaba cert, taxi till mig så kanske rör sig om 500(?) baht jag ska ha tillbaka :)

2. ante_77

ante_77 Medlem

Jag tror att även hotellet ska ha ditt TP. Vet inte hur det är om man plötsligt har två TP.

Nåja, det går säkert bra.

3. Johnjohn

Johnjohn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    92000 registrerade
    50000 approved.
    16700 auto approved.

Attached Files:

hco synes godt om dette.
  4. ante_77

ante_77 Medlem

Ja, det gör dom nog.
    Har man bråttom så ska man nog inte vänta på någon manuell hantering.

5. Johnjohn

Johnjohn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror jag hamnade på en manuell lista då agenten ansökte så fort det öppnade för det 1 nov. Aja allt fixat inför torsdag.

apknug synes godt om dette.
  6. apknug

apknug Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du verkar vara en av de "första" som åker ner på TP och test and go.

Lägg gärna ut här hur det går på Torsdag och Fredag. Vilka dokument du måste visa och var nånstans etc. Highly Appreciated!

Gus og Johnjohn synes godt om dette.
  7. Var hittade du Sofitels erbjudande om Fast Track? Jag hittar ingenting på Accors bokningssida, hotellets hemsida eller på Agoda.

8. Johnjohn

Johnjohn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I will :)
    I sept när jag åkte ned med coe var jag mkt positiv överraskad hur snabbt det gick i Thailand. 30 min efter landat satt jag i taxin. Var iof först av flyget men personalen på flygplatsen var väldigt effektiva. Kunde inte gjorts bättre. Förväntar mig samma på torsdag.

enlunda og hco synes godt om dette.
  9. mackan33

mackan33 Medlem

Fick erbjudandet i ett Mail från hotellet. Var kontakt med dem angående att ta bort första natten i en bokning för att istället boka den som SHA+ Test & Go

Bifogar urklipp ur mailet från dem. Hotellet är Sofitel Sukhumvit, finns ju fler Sofitel.

E99477B3-14D5-45A8-BF46-A4BAA3F2E007.jpeg

F7B1F6EA-62AA-435B-830F-C60ED7E3A6A3.jpeg

samet, enlunda, ante_77 og 3 andre synes godt om dette.
  10. MartinH

MartinH Medlem

By:
    Göteborg
    Jag landade i tisdags, 2 nov, och hade som du en jättebra erfarenhet. Tidigt av planet, förbi alla stationer som säger exakt vad du ska göra. Jag var i taxin till hotellet nån minut efter pinneninäsan. Jag tycker även att hela COEprocessen (som iofs inte spelar nån roll längre) var ganska tydlig och ITmässigt fungerade den 100 ggr bättre än SK-IT.

jerixon, ante_77, henrik l og 3 andre synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!