Senaste nytt

Taxi Köpenhamn - Lund

micke99

Medlem
Någon som kan rekomendera ett bra pålitligt och inte allt för dyrt bolag som kör flygtaxi Kastrup - Lund?

Vi är 3 vuxna 1 barn 4 år så behöver ingen storbil.
 

ulagun

Medlem
Var några år sedan nu, men då kostade taxi kurir 900 kronor om jag minns rätt.

Anledningen att det är några år sedan är för att tåget går oftast lika snabbt om man skall till centrala Lund.
Instämmer, enda anledningen ta taxi är om man ankommer Kastrup på tiderdå det går väldigt få tåg.
På den tiden jag pendlade fanns det en svensktaxikö utanför ank hallen. BARA att leta fram något någorlunda seriöst bolag, inte alltid det lättaste.
 

micke99

Medlem
Anledning till varför jag behöver taxi är 1 jag landar mitt på natten 2 de kör ej tåg mellan malmö lund då jag landar 5sep. Så tanken att vänta på tåg i kastrup sen byta tåg till ersätttningsbuss på malmö c till lund c för sen ta taxi hem natten går bort... De är de hör 4 spår mella. Lund malmö som ställer till de
 
Anledning till varför jag behöver taxi är 1 jag landar mitt på natten 2 de kör ej tåg mellan malmö lund då jag landar 5sep. Så tanken att vänta på tåg i kastrup sen byta tåg till ersätttningsbuss på malmö c till lund c för sen ta taxi hem natten går bort... De är de hör 4 spår mella. Lund malmö som ställer till de
Låter likt situationen då jag senast tog taxi.

Såg att taxi kurir kostar 1125:-, men deras avtalspris är lägre.
 
Toppen