Senaste nytt

TallinkSilja Club One

Flying Finn

Medlem
Rabattkoderna kräver huvudsakligen en fysisk kupong vid incheckningen. En snabb rabatt får du genom att bli Club One Bronze -medlem på nätet.
 

Gus

Medlem
Rabattkoderna kräver huvudsakligen en fysisk kupong vid incheckningen. En snabb rabatt får du genom att bli Club One Bronze -medlem på nätet.
Aha! Jag trodde det räckte att uppge koden vid bokningstillfället!? Vad händer om man inte har med sig kupong/medlemskort vid incheck?
 

Flying Finn

Medlem
Så vitt jag vet så är alla rabattkoder utdelade på papperskuponger, typ de julpresentkortena som vi alla Club One Silver och Gold -medlemmarna får årligen. Jag kunde bra ha gett bort min till dig, men det skulle inte ha hjälpt dig. Du måste ge bort presentkortet vid incheckningen och man har åtminstone inte tidigare kunnat checka in med automaterna, i fall du har bokat med rabattkupong/presentkort.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

toer00

Medlem
Tänkte boka en Hotellkryssning med 2n i Helsingfors (är Silvermedlem med 50 000 p) det räckte inte långt...
Har krav på mig från från fru Toer00 att boka Commedore eller JR Svit, men upptäckte ganska snart att inga rabatter verkar gälla i dessa kategorier och man kan tydligen inte delbetala med poäng heller...ca 95 000 p/väg i ganska mycket..

Men med 2n på Haven och rum mot sjösidan kostar det 10 700 Kr...:eek:

Vet inte om jag skall skratta eller gråta, ingen som har kännedom om någon kod som ger rabatt i dessa kategorier?
 

Valley

Medlem
Tänkte boka en Hotellkryssning med 2n i Helsingfors (är Silvermedlem med 50 000 p) det räckte inte långt...
Har krav på mig från från fru Toer00 att boka Commedore eller JR Svit, men upptäckte ganska snart att inga rabatter verkar gälla i dessa kategorier och man kan tydligen inte delbetala med poäng heller...ca 95 000 p/väg i ganska mycket..

Men med 2n på Haven och rum mot sjösidan kostar det 10 700 Kr...:eek:

Vet inte om jag skall skratta eller gråta, ingen som har kännedom om någon kod som ger rabatt i dessa kategorier?

Tror inte det finns något sådant som rabatter för denna kategori. Enda kan vara om du går till någon resebyrå och hör om de har någon specialare
 

Flying Finn

Medlem
10 700 kr är för hotellet eller inkluderar det även Finlandsbåten? Försöker luska ut ett pris för dig, men vet ju inte hurdana datum du vill ha. 2 pers. T/R i A-hytt och 2 nätter på Haven kostar 479€ för mig med mitt provsökdatum i slutet av maj. I augusti hittar jag med Commodore-hytt för 1009€.
 
Toppen