Har mitt ärende hos Airhelp också. Efter att Swiss sa nej första gången till min claim och hänvisade till att det var trafikledningen som gjorde att de blev försenade (vilket är ren lögn) så har de inte svarat på mina mail, inte svarat på det nya ärende jag skickade in, och inte heller ringt upp mig som de lovat när jag ringt kundtjänst.
Kommer i största möjliga mån undvika Swiss framöver och det hände att jag gjorde 3-4 flighter i veckan med den inom EU under våren.
Jag tycker egentligen ersättningen i detta fall inte är så viktig men hur de hanterat detta och hur de har svarat mig kring detta ärende gör att jag inte känner mig ett dugg intresserad av att flyga med dem igen. Alltid uppskattat servicen tidigare ombord men det väger inte upp för det katastrofalt dåliga bemötandet man får när något händer.
Kommer i största möjliga mån undvika Swiss framöver och det hände att jag gjorde 3-4 flighter i veckan med den inom EU under våren.
Jag tycker egentligen ersättningen i detta fall inte är så viktig men hur de hanterat detta och hur de har svarat mig kring detta ärende gör att jag inte känner mig ett dugg intresserad av att flyga med dem igen. Alltid uppskattat servicen tidigare ombord men det väger inte upp för det katastrofalt dåliga bemötandet man får när något händer.