Senaste nytt

Svenska mobilabonnemang med bra roamingvillkor

Tre har inte Andorra, Serbien och Montenegro på sin lista just nu. Så en dubbelkoll kan behövas innan man åker :)
 
Last edited:
Och Telia har inte med exvis Schweiz. Så visst ska man kolla upp vilka länder som ingår hos resp operatör i förväg, så att man i sann BC-anda kan fatta ett medvetet beslut. :)
Tänkte mer om man redan valt Tre hade det kanske känns mer naturligt ha med dessa 3 länder än Oman, Kenya och Macao. :D
 

lucasd

Medlem
Tänkte mer om man redan valt Tre hade det kanske känns mer naturligt ha med dessa 3 länder än Oman, Kenya och Macao. :D

Det beror väl på var man kommer att befinna sig? Vad är det som gör Andorra, Serbien och Montenegro mer ”naturligt” än Oman, Kenya och Macao?

Man bör ju välja ett abonnemang som motsvarar sitt användningsområde så bra som möjligt. Varken du eller jag kan ju avgöra vilka länder som passar någon annan bäst.
 
Det beror väl på var man kommer att befinna sig? Vad är det som gör Andorra, Serbien och Montenegro mer ”naturligt” än Oman, Kenya och Macao?

Man bör ju välja ett abonnemang som motsvarar sitt användningsområde så bra som möjligt. Varken du eller jag kan ju avgöra vilka länder som passar någon annan bäst.
Tre har ju flest länder så man kanske förlita sig blint att dessa tre är med pga det. Det bara en headsup att dubbelkolla innan man reser :)

Edit: Det bara ett tillägg och tummen upp för sammanställning :)
 
Last edited:

M.K

Medlem
Har Ni sett Telenors nya prislista?

Nuvarande abonnemangskostnad 10 GB i sex mån:
269x6: 1614:-

Fastpris kontant 10 GB förutbetalt i sex mån: 999:- med samma roamingvillkor vad jag sett.

Fördelar med detta förutom besparingen på 1230:- per år är att betala i butik med Amex och slippa månadsräkningar.

Någon hake med detta erbjudande?
 

maxy414

Medlem
Har Ni sett Telenors nya prislista?

Nuvarande abonnemangskostnad 10 GB i sex mån:
269x6: 1614:-

Fastpris kontant 10 GB förutbetalt i sex mån: 999:- med samma roamingvillkor vad jag sett.

Fördelar med detta förutom besparingen på 1230:- per år är att betala i butik med Amex och slippa månadsräkningar.

Någon hake med detta erbjudande?
Ingår 5g i detta ?
 
Toppen