Senaste nytt

Studentrum hos Nordic Choice från 7830/månad

sweflyer

Medlem
Personer med giltigt studiebevis kan boka erbjudandet. Frukost ingår på alla utom Comfort Xpress Stockholm central.

-Som jag ser det är erbjudandet intressant för studenter i exempelvis Umeå eller Linköping som kan få ett rum för omkring 9000/månad. Kan låta mycket, men man får räkna in att frukost så stor att den kanske ersätter lunch ingår.
-Väldigt bra pris för boende mitt i Stockholms city på Comfort Xpress. Frukost ingår dock ej just där.
-En annan grupp är kanske personer som flyttar eller tillfälligt behöver boende pga renovering. Då behöver man göra sig omaket att skaffa studentbevis, samt att det finns andra hotellerbjudanden på nästan samma nivåer.

Kuriosa
-Inga Clarion Collection finns på listan. Annars hade det varit riktigt intressant med middag inkluderat. Allmänna villkoren i botten refererar dock till Collection, så kanske var det något med från början som sen togs bort under arbetets gång.
-Rabatt om man bokar mer än en månad. Man kan max bo tre månader.

Hotell, Pris för första månaden
Quality Hotel™ Globe i Stockholm 10000 kr
Comfort Hotel® Xpress Stockholm Central 7830 kr
Clarion Hotel® Amaranten i Stockholm 10000 kr
Quality Hotel™ View i Malmö 11990 kr
Comfort Hotel® Malmö 8990 kr
Comfort Hotel® Göteborg 10990 kr
Comfort Hotel® Jazz i Borås 8700 kr
Quality Hotel™ Ekoxen i Linköping 8990 kr
Comfort Hotel® Winn i Umeå 8850 kr
Quality Hotel™ Luleå 9980
Comfort Hotel® Norrköping 10990 kr
Quality Hotel™ Galaxen i Borlänge 8990 kr
Quality Hotel™ Sundsvall 8990 kr
Quality Hotel™ Prisma i Skövde 11500 kr
Comfort Hotel® Västerås 8990 kr
Bostadslös student i ny stad? - Nordic Choice Hotels
 

GOTBound

Medlem
Fasen vad läglig min 15 pts Juridisk översiktskurs på distans vid Uppsala Universitet blev helt plötslig!

Mrs. GOTBound kommer bli överlycklig om jag skaffar mig ett litet hideaway i en ”studentlänga” inne i staden för att gå all-in på studentlivet med allt var det innebär... eller inte ;)
 

Tonton

Medlem
Inte alls kassa priser. Jag betalade 7400kr/månaden för min studentlägenhet på 34m2 i Linköping, den korta tid jag bodde i en sådan.
 
Toppen