Senaste nytt

Stockholm - Seattle i Businessclass från 5000kr

Flying Finn

Medlem
Javisst, det tog slut... :( Hade precis redo en ARN-LHR-YYZ-SLC-YYZ-CPH-ARN via AC, men så kom jag ihåg min efterkontroll på lasarettet i juni... Fan också.
 

mjulven

Medlem
Man kan få in resor med TAP i Z class för 200% till eurobonus. Folk jag umgås med som inte hänger här kommer tro jag är tokig :)
Går det att välja TAP Portugal (TP) flight när man köper en Star Alliance JV fare över Atlanten?

och till andra:
Försök gärna att starta en ny tråd om ni vill ha tips om en destination/hotell. :)
Den här tråden handlar trots allt om flygbiljett.

Lyckades boka ATL-EWR-LIS-ARN där LIS-ARN är med TAP och Z klass. Bokningen som helhet gjordes hos United.
 
Nu har Lufthansa "rättat" priserna ser det ut som. Istället för 6600 SEK T&R till Seattle kostar det nu närmare 26K. Grattis till er som lyckades.
 

Flying Finn

Medlem
Det skulle ha blivit en billig A3G/*AG på ca. 1400 € för mig. :) Hade Seattle som resa #2 och med en kort sväng i ARN på vägen tillbaka från SLC.Tyvärr blev det inte tid för att söka LIS. Synd för mig den här gången. Kanske min sommarresa blir nu SIN med EY.
 

FFlash

Medlem
Funnits ute rätt länge, handlar inte om tur. Hann boka 7 resor själv.

Förstår inte. För mig handlar det visst om tur, för jag tittar inte på deals varannan minut, kanske snarare 1 gång per dygn och då kan det vara sent då dessa deals brukar försvinna inom timmar. Jag har också lagt in subscription alerts på vissa siter, men de funkar aldrig :D

Nåväl, jag kunde inte hitta nåt användbart denna gång så är inte alls besviken. Däremot är jag fortfarande avis på den tidigare "Viking-dealen" som jag var sen ute och hann inte boka all :(
 

463829

Medlem
Förstår inte. För mig handlar det visst om tur, för jag tittar inte på deals varannan minut, kanske snarare 1 gång per dygn och då kan det vara sent då dessa deals brukar försvinna inom timmar. Jag har också lagt in subscription alerts på vissa siter, men de funkar aldrig :D

Nåväl, jag kunde inte hitta nåt användbart denna gång så är inte alls besviken. Däremot är jag fortfarande avis på den tidigare "Viking-dealen" som jag var sen ute och hann inte boka all :(

Med den inställningen kommer du givetvis ha svårt att hinna med tåget när det kommer snabba reor som denna tyvärr.
 

flum

Medlem
då börjar väntans tider - ska vi få flyga på denna eller kommer biljetterna bli avbokade..? Hitintills har jag 100% hitrate på mistake Fares så jag tror vi kommer att få resa.
Vis av tidigare erfarenheter med respekten för amerikanska myndigheter. Jag har ett united-ben ORD-ATL insprängd i min resa, tror ni att det hjälper till.
 
Toppen