Senaste nytt

Statusmatchning: få Hotels.com status med Avis Preferred status

Homer

Medlem
If you’re an Avis Preferred Plus member, you’re eligible for a Hotels.com® Rewards Silver membership for 12 months. If you’re an Avis President’s Club or Chairman’s Club member, you qualify for the Hotels.com® Rewards Gold membership for 12 months.
UPGRADE YOUR STAY WITH HOTELS.COM REWARDS SILVER OR GOLD MEMBERSHIP



Det motsatta går också, Avis status mot Hotels.com status,
men bara för UK och USA members.

Hotels.com Rewards Gold members who are: 1) registered in a country identified in the country of residence dropdown menu on Avis
 
Last edited:

Homer

Medlem
SAS status ger Avis status gäller fortfarande...


As a SAS EuroBonus Silver member, Avis are offering you a 12 month complimentary enrolment into Avis Preferred Plus,
alongside your fantastic partnership benefits.

As a SAS EuroBonus Gold or Diamond member, Avis are offering you a 12 month complimentary enrolment into Avis President’s Club;
Avis’ top tier of loyalty, alongside your fantastic partnership benefits.

SAS Eurobonus
 

adhoc76

Medlem
Bra tips! Gjorde ett försök, men hur jag än letar så hittar jag inte mitt hotels.com Rewards nummer? Står ingenstans i inloggat läge vad jag kan se?
 

M.K

Medlem
@adhoc76 Medlemsnumret står klart och tydligt i appen under bl a “Membership details”.

0335E753-AC9B-4D92-9E06-46A9BAA947DA.jpeg


Min status gäller fram till slutet av 2022 nu. Det borde bli något liknande för er som kan matcha?

Jag kör enbart på bonusnätter nu utan kampanj efter 30 stamps, givetvis med samma fördelar. Ett bra och enkelt alternativt program detta (utan devalveringar) jag som bekant gillar.

Lycka till vänner med era matchningar!

95DADDE0-8840-4B4A-AA5F-9E7EAC3F9FC7.jpeg
 
Last edited:

adhoc76

Medlem
Jag måste ha starr på knapparna. Det närmaste jag kommer är ”your details”. Det enda som står där vad nummer anbelangar är mobiltelefonnummer.
 

adhoc76

Medlem
Tack för att ni försöker hjälpa @Homer och @M.K

Jag ger dock upp (så viktigt är det inte även om det var ett bra tips). Det ser inte ut som ni beskriver hos mig (vare sig i appen eller via webläsare).

Det går inte att trycka på ”sign in” i nedan vy (inget händer när man trycker på den).

57E32FE5-0951-4890-8A40-35462DCD849D.jpeg
 
Toppen