Senaste nytt

Statusmatch Radisson Rewards America

jerixon

Medlem
Haha... Jag har inte fått några svar på hur fan jag ska få tillbaks poäng för bokade bonusvistelser i USA som jag gjorde innnan sammanslagningen och som jag har/vill cancellera. Riktigt jävla dåligt skött är det varje fall :p
 

pswe

Medlem
Haha... Jag har inte fått några svar på hur fan jag ska få tillbaks poäng för bokade bonusvistelser i USA som jag gjorde innnan sammanslagningen och som jag har/vill cancellera. Riktigt jävla dåligt skött är det varje fall :p
Jag hade samma situation. Ringde in till amerikanska kundtjänsten för att boka av och frågade då hur det blir med poängen. Hon bokade av och sa att hon skulle koppla mig till en kollega i den andra delen av programmet…jag tackade och kände viss skepsis att det skulle fungera, men efter en stund hör jag en ny röst med tydlig Indisk accent som frågar om det pswe som är på tråden, så inte nog med att det kopplats rätt, hon hade även förklarat problemet. Han fixade poängen manuellt in på kontot och bad mig kolla i appen innan vi la på, de hade landat tryggt. Efter flera Radisson Rewards besvikelser senaste året måste jag tillstå att detta imponerade!
 

jerixon

Medlem
Måste testa den vägen.
Minns du vilket nummer du ringde? Fick inte bra hjälp på mailen kan jag säga....

Jag hade samma situation. Ringde in till amerikanska kundtjänsten för att boka av och frågade då hur det blir med poängen. Hon bokade av och sa att hon skulle koppla mig till en kollega i den andra delen av programmet…jag tackade och kände viss skepsis att det skulle fungera, men efter en stund hör jag en ny röst med tydlig Indisk accent som frågar om det pswe som är på tråden, så inte nog med att det kopplats rätt, hon hade även förklarat problemet. Han fixade poängen manuellt in på kontot och bad mig kolla i appen innan vi la på, de hade landat tryggt. Efter flera Radisson Rewards besvikelser senaste året måste jag tillstå att detta imponerade!
 

erc

Medlem
Har precis varit i telefonkontakt med Radisson Rewards Americas för att få till en matchning med mitt Internationella Platinum. Parodiskt. Behövde skicka in screendumps på exakt det jag tidigare meddelat. Den här uppdelningen mellan Americas/International är sannerligen inte kundvänlig...
 

erc

Medlem
Sådärja. Nu har jag Platinum i Radisson Americas. Blir en handfull vistelser i slutet av december och det ska bli intressant att se hur allt kommer upplevas. Om de intjänade poängen kommer kunna överföras till RR Int får vi se sen...
 

jerixon

Medlem
Funkar smärtfritt på hemsidan nu mellan programmen.
Går instant =)
Inte mkt som varit smärtfritt i övrigt =P

Sådärja. Nu har jag Platinum i Radisson Americas. Blir en handfull vistelser i slutet av december och det ska bli intressant att se hur allt kommer upplevas. Om de intjänade poängen kommer kunna överföras till RR Int får vi se sen...
 

Dawes

Medlem
En liten datapunkt.
Matchade precis mitt radisson rewards eu/global hos americas och fick svar på 10 minuter att det var klart, undertecknat "StatusMatch_bot".
Måste vara någon form av rekord.

Ska bara få det visuellt bekräftat i appen också..
 

jonten

Medlem
En liten datapunkt.
Matchade precis mitt radisson rewards eu/global hos americas och fick svar på 10 minuter att det var klart, undertecknat "StatusMatch_bot".
Måste vara någon form av rekord.

Ska bara få det visuellt bekräftat i appen också..
Vart finner jag denna matchning, lyckas inte hitta det.
 

Dawes

Medlem
Vart finner jag denna matchning, lyckas inte hitta det.
Hittade en artikel på loyalty lobby som hänvisade till att ta det via e-post, statusmatch@radissonhotels.com .
Själva artikeln beskriver ju omvänt förfarande men hur fel kan det bli tänker jag, i det ena har jag status och i det andra inte.
Skickade in medlemsnummer i respektive program och en skärmdump på kontofliken i appen. Jag är dock fortfarande inte uppdaterad i americas appen.
 
Toppen