Senaste nytt

Statusmatch challenge med Delta

palmen

Moderator
Kan säkert vara någon annan som har nytta av detta.
Airline Tickets and Flights to Worldwide Destinations - Delta Air Lines /content/www/en_US/about-delta/business-programs/skymiles-medallion-status-match-challenge.html

Jag matchade precis mitt EBD med Delta och fick Gold hos Delta i 3 månader. Har 2 flighter med Delta nu i sommar på MD80 och platser precis vid motorerna, perfekt att bli matchad till guld och kunna flytta fram i kabinen samt att få gratis bagage. 3 dagar innan avgång ska det även vara möjligt att välja "prefered seats" eller vad de kallas. Får se om man kan lyckas gå igenom det också när det närmar sig.

EDIT: Länken gick inte att posta men jag antar att ni kan få ihop den själva :)
 

perhording

Medlem
Hej! Försökte matcha mitt EBG, men lyckades tydligen inte ge dem rätt information. Jag bifogade en screen shot från SAS-appen och en bild på mitt kort. De svarade med att "We require a statement and card, and they must show that you have earned your status for the 2018 program year." Vad har ni som lyckats skickat in utöver bild på ert kort?
 

perhording

Medlem
Jag har skickat in skärmdumpar med listan över de statusgrundande flighterna.

Tack! Finns det nåt sätt att filtrera ut dessa i aktivitetslistan, eller har du klippt och klistrat? Eller nån annan vy som jag inte sett? På mitt konto är det ca 20 aktiviteter som rör extrapoäng för varje flight som genererat baspoäng... :)
 

palmen

Moderator
Tack! Finns det nåt sätt att filtrera ut dessa i aktivitetslistan, eller har du klippt och klistrat? Eller nån annan vy som jag inte sett? På mitt konto är det ca 20 aktiviteter som rör extrapoäng för varje flight som genererat baspoäng... :)
Finns ju en vy med 2 bars sommar visar poäng och flighter mot status. Använd den?
 
Toppen