Senaste nytt

Star Alliance lounger på London Heathrow Terminal 2

palmen

Moderator
Gate brukar väl visas 30 minuter innan avgång, även om du sitter i B-loungerna så har du mindre än 10 minuter att ta dig till A-gaterna och hinner dit innan boarding börjar, ser inte riktigt problemet även om det så klart är positivt om man vet lite tidigare vilken del av terminalen man ska till.
 

Per N

Medlem
Uppdatering gällande Uniteds lounge på T2, from 18/8 2016 måste man ha boardingkort till en Unitedflight för att komma in i loungen.
 

Per N

Medlem
Jag ska knalla över till Singapores lounge om en stund så kan jag kolla om det är samma information där.
 

SFC

Medlem
Finns någon källhänvisning till detta?

Det enda jag hittar är att fr o m 18/8-16 måste även medlemmar i United Club ha ett boardingkort (från vilket bolag som helst) för att ta sig in i United Clubs eller lounges.

Det har ju framför allt varit ett amerikanskt fenomen att du kan kvittera ut ett "club pass" vid incheckningen för att kunna besöka United Club som medlem, även om du inte flyger alls den dagen.

Club and lounge access | United Airlines
 

Per N

Medlem
Kan hända jag misstolkar informationen när det står "same day boarding pass" för det står ju faktisk inte att boardingkortet ska vara på United. Hur tolkar ni nedan information?

United.JPG
 
Toppen