Senaste nytt

Star Alliance lounge i Barcelona (BCN)?

Jag kommer vara BCN i tre timmar när jag mellan landar på vägen till Malaga, jag undrar ju nu självklart om man kan köpa loungeaccessen hit? Jag är EBS alltså kan jag inte komma in gratis. Tack på förhand
 

perhall

Medlem
*A-loungen i Malaga är spatiös men i övrigt finns inte mycket bra att säga... hur som helst, ska till BCN nästa vecka. Åker Swiss C. Återkommer med om det har hänt nåt positivt./Per
 
*A-loungen i Malaga är spatiös men i övrigt finns inte mycket bra att säga... hur som helst, ska till BCN nästa vecka. Åker Swiss C. Återkommer med om det har hänt nåt positivt./Per

Samma som innan. Stor lounge, fin och titta på men inget vidare utbud med mat och tilltugg. Dock finns det duschar och möjlighet att varva ner. Har man inte status skulle jag inte betala 25,50 euro för att ta mig in där om jag inte hade en riktigt lång connection. Glass och spirits finns också, och utsikten utöver terminalen är rätt trevlig ibland.
 

Left Turn

Medlem
Är det fortfarande Pau Casals VIP lounge som gäller i Barcelona för oss som åker SAS Plus och är EBG+EBS? Finns ju Joan Miró VIP Lounge också.
Vi har inte besökt någon av dem. Vilken är bäst och vilken kommer vi in i?
 

palmen

Moderator
Är det fortfarande Pau Casals VIP lounge som gäller i Barcelona för oss som åker SAS Plus och är EBG+EBS? Finns ju Joan Miró VIP Lounge också.
Vi har inte besökt någon av dem. Vilken är bäst och vilken kommer vi in i?
Finns ingen Star alliance lounge i Barcelona. Reser ni med SAS har ni inte tillgång till någon Lounge där oavsett status. De tog bort massa 3e parts lounger för några månader sedan, Barcelona bland annat
 
Toppen