Senaste nytt

SPG Explore More-Promotion For Stays September 12 – January 15

henrik l

Medlem
Starwood matchar Marriotts Megabonus:

Register by November 30, 2017, and earn at participating SPG® hotels between September 12, 2017, and January 15, 2018:

  • 1,000 bonus Starpoints® per stay at St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Le Méridien®, Westin®, Sheraton®, Tribute Portfolio™ and Design Hotels™
  • 500 bonus Starpoints per stay at Aloft®, ElementSM and Four Points®
  • 10,000 bonus Starpoints when you stay 25 or more nights
 

Valley

Medlem
Starwood matchar Marriotts Megabonus:

Register by November 30, 2017, and earn at participating SPG® hotels between September 12, 2017, and January 15, 2018:

  • 1,000 bonus Starpoints® per stay at St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Le Méridien®, Westin®, Sheraton®, Tribute Portfolio™ and Design Hotels™
  • 500 bonus Starpoints per stay at Aloft®, ElementSM and Four Points®
  • 10,000 bonus Starpoints when you stay 25 or more nights

:) för en gångs skull finns nästan alla hotell jag kommer bo på närmaste månaden med på listan för 1 000 bonuspoäng
 

NyfikenGrau

Medlem
Funderar på att prova detta på Méridien Nürnberg nu natten lördag-söndag. SPG-medlemspriset är från 132 euro/natt. I förrgår var priset på booking.com 139 euro/natt. Så långt inga konstigheter.
MEN, sedan igår visar booking.com ett erbjudande om 139 euro MED frukost! Billigaste medlemspriset för detta är 159 euro, sk "Stopover holiday PKG".
Jag fattar att jag inte kan utnyttja kampanjen om jag bokar via booking, men hur är det möjligt att en vanlig förmedlarsida kan ligga så mycket lägre än medlemspriset i detta fall? Kan inte mycket alls om hotell, spontant låter detta jättekonstigt.
 

NyfikenGrau

Medlem
Bokade paketet med parkering och frukost bara för att få de 1000 extrapoängen, och jösses vad det gick snabbt, inne igår måndag efter övernattning lördag-söndag :eek:
Le Méridien var ok med skön säng och centralt läge men knappast prisvärt tycker jag, rummet kändes gammalt, särskilt badrummet, fanns ingen te/kaffekokare och framför allt slö betjäning vid frukosten. Tar självbetjäning med automat alla dagar i veckan jämfört med att vänta på (vältalig) personal som inte kommer om man inte uttryckligen uppmanar dem.
Men hsh viktigast är ju poängen så man kan överföra till Aegean miles and bonus :)
 
Toppen