Brandforce
Medlem
Kan man fortfarande göra det?Hur löser man det att man kan behöva dra ett fysiskt EB-kort innan man betalar i vissa butiker/restauranger där man tjänar poäng?
Kan man fortfarande göra det?Hur löser man det att man kan behöva dra ett fysiskt EB-kort innan man betalar i vissa butiker/restauranger där man tjänar poäng?
Gjorde det i förra veckan! Och oj, vad snabbt det kom ett mail att det hade registrerats. Brukar ta ca 5 dagar annars med mitt registrerade kort.Kan man fortfarande göra det?
SAS EUROBONUS MEMBERSHIP CARDS NOW IN SAS APP ONLY
2020-04-01
As a part of SAS continuous work with sustainability and digitalization SAS EuroBonus will no longer send out physical EuroBonus member cards or SAS Smart Pass.
Members whose Silver, Gold or Diamond status are renewed, or members who are up- or downgraded to a new tier level, will not automatically receive a new membership card by mail. Instead your EuroBonus member card is available via SAS App.
If you still would like a physical card and you are a EuroBonus Silver, Gold or Diamond member you can log in to your EuroBonus account and order a card.
ADJUSTMENT TO MEMBER BENEFIT OFFERING
2020-04-01
SAS EuroBonus is constantly striving to offer a relevant and sustainable benefit portfolio for our most loyal members. For several years the goodie bag-benefit has in Diamond member surveys been ranked as one of the least appreciated benefits. This is also confirmed by the low degree of Diamond members choosing to redeem this annual gift.
We have therefore decided to remove the goodie bag-benefit from 31st March 2020 and we apologize for any inconvenience connected to this adjustment. We hope to replace the goodie bag with a new, more valued benefit that enriches the SAS travel experience even further for you as a Diamond member, delivered in a sustainable manner.
Offers and news | SAS
Det kom nog lite corona emellan... Men den som väntar på något gott..."We hope to replace the goodie bag with a new, more valued benefit that enriches the SAS travel experience even further for you as a Diamond member, delivered in a sustainable manner."
Ännu har det väl inte kommit till någon annan förmån, istället för den gamla "goodie bag", eller är det något jag missat?
Väntar med spänning"We hope to replace the goodie bag with a new, more valued benefit that enriches the SAS travel experience even further for you as a Diamond member, delivered in a sustainable manner."
Ännu har det väl inte kommit till någon annan förmån, istället för den gamla "goodie bag", eller är det något jag missat?
Du fick ett jante-mastercard så att du slipper skylta med statusen.Väntar med spänning
Toppenenhancement, med diamondmastercardkortet var det omöjligt att pruta hos frukthandlaren på torget - du har råd diamantmannen! Fick mam höra hela tiden.Du fick ett jante-mastercard så att du slipper skylta med statusen.
Toppenenhancement, med diamondmastercardkortet var det omöjligt att pruta hos frukthandlaren på torget - du har råd diamantmannen! Fick mam höra hela tiden.
Skriv till dem och fråga vart du kan nyttja den förmånen och se vad du får för svar.Beställde ett fysiskt kort och fick det i dagarna. Med följde en fin folder där det står att för Diamant ingår ”Valfri gåva från vår Goodie Bag”.
… just saying.