Senaste nytt

Sixt tjäna 4000 eurobonuspoäng. Boka senast 24/3

Resetokig

Medlem
- Earn 4,000 EuroBonus Extra points
- Booking period: 11 March - 24 March, 2019
- Rental period: 11 March - 31 May, 2019
- Minimum rental period: 2 days - Valid for car category C and above
- Valid for worldwide bookings
- Valid for bookings made on SAS Flash Sale 2019 SAS Flash Sale 2019 SE SAS Flash Sale 2019 NO SAS Flash Sale 2019 DK
- Offer is subject to availability and can be redeemed max. 5 times. Certain rates are excluded from points collection.
- Offer cannot be combined with any other offer, discount or promotion.
- Please enter your EuroBonus member number at the correct booking step to receive your points.
- Rentals are subject to Sixt standard terms and conditions.
- Retroactive points collection is only possible for the past 6 months.
 

chazzie

Medlem
Hittade inget attraktivt pris oavsett klass så jag noterade inte om klassen stod när jag sökte, men billigaste var kring 850kr för 2 dagar här och det känns väl sådär för 4k-poäng, give me 10k and we're talking :)
 

Homer

Medlem
Ställer den första frågan själv. Vet någon hur man ser vilken klass bilarna har?


How to read ACRISS car rental codes
Each code has four letters representing the different attributes of a vehicle. The first letter refers to the general car category based on price and convenience (luxury vs. economy). The second represents the actual vehicle type while the third states the transmission and drive, such as automatic, manual or 4WD. The fourth letter provides information about special features a vehicle might have like air conditioning or fuel type.

First letter: category
M = Mini
E = Economy
C = Compact
I = Intermediate
S = Standard
F = Fullsize
P = Premium
L = Luxury
X = Special

How to read ACRISS code for car rentals



När det står såhär är det alltså C klass
Audi A1 or similar (Sedan | CCMR )
 

Tur-Ture

Medlem
Vet inte om jag missar något...i måndags bokade jag 2 dagars hyrbil i April i Lyon med Sixt (alltså innan kampanjen).
Kollar jag med priserna via länken så är dom ca 30% högre än i måndags för samma bilklass (Peugeot 308 el likn).
 

Resetokig

Medlem
How to read ACRISS car rental codes
Each code has four letters representing the different attributes of a vehicle. The first letter refers to the general car category based on price and convenience (luxury vs. economy). The second represents the actual vehicle type while the third states the transmission and drive, such as automatic, manual or 4WD. The fourth letter provides information about special features a vehicle might have like air conditioning or fuel type.

First letter: category
M = Mini
E = Economy
C = Compact
I = Intermediate
S = Standard
F = Fullsize
P = Premium
L = Luxury
X = Special

How to read ACRISS code for car rentals



När det står såhär är det alltså C klass
Audi A1 or similar (Sedan | CCMR )
Tack för hjälpen! Då ingår alltså inte M och E i denna kampanj? Är van att kolla Avis där de har A och B som är lägre än C.
 

Tongen2

Medlem
Ganska bra deal ändå speciellt när mina bilar från Avis tar slut i april. Har bokat en helg i maj, första gången med Sixt. 740kr för två dagar i Sundsvall. Audi A3 eller liknande. Hyfsat deal
Märkte även att de statusmatchade mot min Eurobonusstatus när jag reggade ett konto så blev Sixt Platinum direkt, kul!
 

NyfikenGrau

Medlem
Ingen hittills som berömt söksidan, som bara listar bilar/priser godkända enligt kampanjen? Fantastiskt skönt tycker jag, värt att hyra bara av det skälet :)
(och för att jag fortfarande inte fått rätt poäng från Hertz för någon av de tre senaste hyrorna, 2 med Eurobonus och 1 med Miles&Bonus, helt sanslöst)
 
Toppen