Senaste nytt

Scandic-rum för 450kr i aug/sep - måste bokas 20 augusti

flatwhite

Medlem
Jag har bott på två hotell med detta erbjudande. På första fick jag voucher som vanligt. På andra hotellet sade receptionisten att jag "bokat så billigt att de inte kan ge någon voucher". "Det står med stor text här (och pekade på skärmen) att jag inte ska dela ut någon voucher."

Jag orkade inte tjafsa. Men jag såg aldrig något i det finstilta att voucher var borttaget för detta erbjudande. Har någon annan råkat ut för detta?
 
Jag har bott på två hotell med detta erbjudande. På första fick jag voucher som vanligt. På andra hotellet sade receptionisten att jag "bokat så billigt att de inte kan ge någon voucher". "Det står med stor text här (och pekade på skärmen) att jag inte ska dela ut någon voucher."

Jag orkade inte tjafsa. Men jag såg aldrig något i det finstilta att voucher var borttaget för detta erbjudande. Har någon annan råkat ut för detta?
Suck. Jag hade kontrat med att "det var ju er kampanj och det är inte jag som sätter priserna".
 

ekf

Medlem
Jag har bott på två hotell med detta erbjudande. På första fick jag voucher som vanligt. På andra hotellet sade receptionisten att jag "bokat så billigt att de inte kan ge någon voucher". "Det står med stor text här (och pekade på skärmen) att jag inte ska dela ut någon voucher."

Jag orkade inte tjafsa. Men jag såg aldrig något i det finstilta att voucher var borttaget för detta erbjudande. Har någon annan råkat ut för detta?
Nej, men som statuslös fick jag en påse nötmix och en loka som stod och väntade på rummet häromhelgen.. :) Fick även sms i förväg med länk för att boka frukost/middagstid i restaurangen... mycket trevligt att ha det avklarat innan sen ankomst på fredagen.
 
Jag har bott på två hotell med detta erbjudande. På första fick jag voucher som vanligt. På andra hotellet sade receptionisten att jag "bokat så billigt att de inte kan ge någon voucher". "Det står med stor text här (och pekade på skärmen) att jag inte ska dela ut någon voucher."

Jag orkade inte tjafsa. Men jag såg aldrig något i det finstilta att voucher var borttaget för detta erbjudande. Har någon annan råkat ut för detta?

Konstigt, fulla förmåner gäller på kampanjen. Får inte upp den rutan heller, den kommer på frinätter, expedia etc. Kolla om du har fått poäng för bokningen så det inte blivit fel när den bokades och hotellet lagt in den manuellt med fel kod.

Nej, men som statuslös fick jag en påse nötmix och en loka som stod och väntade på rummet häromhelgen.. :) Fick även sms i förväg med länk för att boka frukost/middagstid i restaurangen... mycket trevligt att ha det avklarat innan sen ankomst på fredagen.

Förbokat rum för top/red/frinatt som dom bytt rum på. Alltid gött att få dom =). Prearrival sms/mail är relativt nytt och smidigt. Hotellen styr infon lokalt så det går att få in lokal info.
 

flatwhite

Medlem
Jag har bott på två hotell med detta erbjudande. På första fick jag voucher som vanligt. På andra hotellet sade receptionisten att jag "bokat så billigt att de inte kan ge någon voucher". "Det står med stor text här (och pekade på skärmen) att jag inte ska dela ut någon voucher."

Jag orkade inte tjafsa. Men jag såg aldrig något i det finstilta att voucher var borttaget för detta erbjudande. Har någon annan råkat ut för detta?
Fortsättningen på detta. Jag kontaktade medlemsservice och förklarade som ovan att jag inte fick några vouchrar.

Medlemsservice (person 1): Rätt, ingen voucher till dig på denna vistelse!
Jag: Visa mig villkoren ni aldrig visade.
Medlemsservice (person 2): Det har blivit fel, du skulle ha fått vouchrar.
Hotellet: Vi vill skicka frukostvouchrar till dig.
Jag: Tack snälla! Men jag tar gärna motsvarande fast på kvällen när jag övernattar hos er nästa gång.
Hotellet:

5234bfd2-c1b7-4901-ab8b-d80422385e08.jpg


Jag är absolut nöjd med kompensationen. Det är långt mycket mer än jag förväntade mig. Men jag hade mycket hellre upplevt ett varmt och hjärtligt välkomnande istället för detta.
 
Toppen