Senaste nytt

SAS Webshopping

Japp, sen kommer de på att de kan skylla på adblocks och diverse privacy inställningar i webbläsaren som gör att nödvändiga kakor inte följer med. Då kan man inte göra något längre.

Har fått köra med Edge i inkognitoläge för att det ska funka, det är det enda jag använder Edge till.
Exakt. Men då påpekar jag att jag begagnat mig av samma dator, och inte ändrat några inställningar... Det hjälper dessvärre föga. Riktigt uselt. Fungerar kanske hälften av gångerna för mig med automatik.
 

Doctor-X

Medlem
Ser nu i portalen att min teckning av försäkring hos Lassie under kampanjen för två veckor sedan (dubbla poäng = 2500p), ändrats till den vanliga summan 1250p i "Poäng på väg till dig". Mailat kundtjänsten via hemsidan om korrigering av poängen. Samma sak hände med ett inköp hos Lloyds Apotek.

Liksom @Tonton skärminspelar jag alltid mina köp samt printscreen på kampanjen med datumstämpel, som bevis. Tröttsamt, men vad ska man göra när det funkar så dåligt?

Edit: Fick svar från kundtjänst som nu korrigerat summan, snabbt handlagt. Men ett tips är att hålla koll själv!
 
Last edited:
Ser nu i portalen att min teckning av försäkring hos Lassie under kampanjen för två veckor sedan (dubbla poäng = 2500p), ändrats till den vanliga summan 1250p i "Poäng på väg till dig". Mailat kundtjänsten via hemsidan om korrigering av poängen. Samma sak hände med ett inköp hos Lloyds Apotek.

Liksom @Tonton skärminspelar jag alltid mina köp samt printscreen på kampanjen med datumstämpel, som bevis. Tröttsamt, men vad ska man göra när det funkar så dåligt?

Edit: Fick svar från kundtjänst som nu korrigerat summan, snabbt handlagt. Men ett tips är att hålla koll själv!
Det är ett jävla otyg! Alltid ska man behöva ha koll att poängen är på väg, eller att rätt summa ska föras över...
 

Doctor-X

Medlem
Finns ingen uppsägningstid enligt villkoren. Man kan göra quiz i deras app om katter (finns för hundar med, om man valt den typen av försäkring) och samla poäng (går väldigt snabbt) och på så sätt minska sin faktura. Tror min försäkring med 20%-kampanjen den de körde för 2v. Landade på 140kr/mån. Har samlat poäng och dragit av 75kr av fakturan :)
 

Eliot

Ny medlem
Hur vet jag om mina eurobonuspoäng är registrerade efter köp i sas-portalen? Får man en kod eller något efter köpet eller finns det någonstans man kan hitta sin köphistorik? Hur är det med eurobonuspoäng som registreras via mitt SAS-mastercard. Hur ser jag om dessa registeras i mitt saskonto?
 

Emil123

Medlem
För köp via portalen är det rekommenderat att dokumentera köpet sj genom printscreens/inspelning etc. Har du tur så registreras det som ”kommande poäng” annars får du efterregistrera. Sen får man ha koll på när poängen borde kommit, vanligtvis efter 8v. Har de inte kommit då får man börja maila och tjata.

Menar du köp du gör med SAS Mastercard? Dessa ser du ju via ex appen under ”Eurobonus”.
 

Eliot

Ny medlem
Sen en fråga om kreditupplysning, varför låter det som att ni inte vill att det ska göras en kreditupplysning på er? Vad är nackdelen?
 
Toppen