SAS Webshopping

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startet af Andreas Eriksson, 11 Juli 2012.

  1. MLG55

    MLG55 Medlem

    By:
    Landvetter
    Land:
    Sverige Sverige
    Det som oroar mig är att företaget hävdar att jag inte gått genom portalen, vilket syns med klockslag på SAS portalen att jag gjort.
    Är rädd att de ändå kommer hävda det och jag blir utan poäng.
    Vet dock inte hur stor makt SAS har i frågan om de pressar företaget eller inte.
    Tror att mina rättigheter såsom ångerrätt eller liknade om jag nu har några? hinner löpa ut innan det är utrett.
     
  2. MLG55

    MLG55 Medlem

    By:
    Landvetter
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick du mailet från SAS portalen att de reggat ditt köp?
     
  3. Syversen

    Syversen Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Portalen hanteras av en partner till SAS och även om det krånglar ibland så brukar de hantera frågor bra. Börja med att efterregistrera och ta det därifrån.
     
    MLG55 synes godt om dette.
  4. MLG55

    MLG55 Medlem

    By:
    Landvetter
    Land:
    Sverige Sverige
    Ska försöka det. Hoppas min ångerrätt inte hinner gå ut om de inte fixar det.
     
  5. Remington Steele

    Remington Steele Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Gjorde detta erbjudande när det var 6000 poäng. Oerhört struligt trots gick via portalen. SAS Online shopping skyller på Greenely och Greenely på SAS online shopping. Tog mig ca 6 månader att få poängen efter MÅNGA om och men. Har många andra liknande erfarenheter där jag inte ens fått poängen. Låg mellan 500-2000 och där har jag inte orkat strida trots jag gjort alla rätt och uppfyllt villkoren. Vissa företag får man ju poängen för efter någon ynka timme...
     
    MLG55 synes godt om dette.
  6. Berglund

    Berglund Medlem

    By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Du kan lugnt utgå från att SAS inte kommer att göra någonting alls.
     
    Fidde, MLG55, Karlssonskan og yderligere 1 synes godt om dette.
  7. MLG55

    MLG55 Medlem

    By:
    Landvetter
    Land:
    Sverige Sverige
    Antog nästan det, sjukt irriterande när det inte fungerar.
     
    Remington Steele synes godt om dette.
  8. imartin

    imartin Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ja, mitt köp blev reggat ordentligt och jag fick mejlet om detta. Däremot blev ett annat köp som jag gjorde nyss inte reggat, nämligen Marley Spoon. Där väntar jag på efterregistrering. Verkar alltid vara lite av en lotteri med portalen.
     
    MLG55 synes godt om dette.
  9. Remington Steele

    Remington Steele Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Marley spoon tog också dryga halvåret att få (efter många mail) hello fresh gick snabbt och smidigt.
     
    imartin synes godt om dette.
  10. Hachans

    Hachans Medlem

    Japp, sen kommer de på att de kan skylla på adblocks och diverse privacy inställningar i webbläsaren som gör att nödvändiga kakor inte följer med. Då kan man inte göra något längre.

    Har fått köra med Edge i inkognitoläge för att det ska funka, det är det enda jag använder Edge till.
     
    imartin og Remington Steele synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!
×