Senaste nytt

SAS Webshopping

Har du fått dina poäng?

Samma här, "Poäng på väg". Sen kan det ta 8 veckor innan de utbetalas enligt informationen i det finstilta.

I min erfarenhet, om poängen står som "på väg" så har jag alltid fått dem till sist. Men några gånger har jag fått kontakta shoppens support och sagt till när det börjat dröja 3-4 månader...
 

Doctor-X

Medlem
Fibio har erbjudande om 4000 poäng just nu. 75kr billigaste abonnemanget och ingen kreditupplysning om man betalar med kort.

Stämmer verkligen det?

https://www.fibio.se/kundservice/or...en-kreditupplysning-tas-p-mig-vid-bestllning/

Kommer en kreditupplysning tas på mig vid beställning?


Ja, eftersom att alla våra abonnemang är öppna för betaltjänster och utlandssamtal så genomförs en sedvanlig kreditupplysning vid beställningstillfället oavsett om du köpt till hårdvara eller inte.
 

Doctor-X

Medlem
@Davvelavve @Jane Insane - ni har rätt :)

Intressant hur man väljer att formulera sig i sin Q&A, med intrycket att de tar en kreditupplysning på alla som tecknar ett abonnemang.
fibio.png
 

Doctor-X

Medlem
Har ni sett något om när man senast ska säga upp för sitt slippa bli fakturerad för månad 2?

Står i deras villkor att det är 30dagars uppsägningstid, men samtidigt så skriver de ingen bindningstid och att man kan pausa när som helst i upp till 6mån.

Teckna med kreditkort, betala 75kr, pausa direkt, säg upp när poängen trillat in?
 
Hur funkar processen med Greenely? Jag gick klickade igenom från webshooping och fyllde i lite basic-uppgifter. Lite förvånad att jag inte behövde signera med bankid. Inget bekräftelsemail än, varken från SAS eller Greenely. Hur lång tid brukar det ta?
 
Toppen