Senaste nytt

SAS Webshopping

Tamas

Medlem
Är Greenely något att ha? Tar gärna 5000 EB-poäng om det inte kostar mig mer än max en handfull hundralappar mer första året.
De strulade jättemycket med att visa min mätdata samt att räkna med solcellsproduktion. Svarat snabbt från kundtjänst men hände ingenting oavsett. Tackar för 5k poäng och lämnar dem snabbt.
Appen gillar jag inte heller jämfört med Tibber.

Men för 5k poäng var det (nästan) värt.
 

MrRob

Medlem
Tänkte slå till på en Philips Airfryer (vill få tyst på min bättre hälfts tjat :)) nu under dubbelpoänghelgen med SAS MC.

Ser att Philips onlinebutik ger 25p/100:- men den är dyrare där än hos konkurrenterna vilket inte uppväger poängen. Men minns att det strösslades med rabattkoder på 30-40% hos dem gör några år sedan. Fick själv koder från både studentkort och diverse andra medlemskap.

Någon som sitter på en aktuell kod som fungerar som ger någon rabatt på en Airfryer?
 

A87

Medlem
Tänkte slå till på en Philips Airfryer (vill få tyst på min bättre hälfts tjat :)) nu under dubbelpoänghelgen med SAS MC.

Ser att Philips onlinebutik ger 25p/100:- men den är dyrare där än hos konkurrenterna vilket inte uppväger poängen. Men minns att det strösslades med rabattkoder på 30-40% hos dem gör några år sedan. Fick själv koder från både studentkort och diverse andra medlemskap.

Någon som sitter på en aktuell kod som fungerar som ger någon rabatt på en Airfryer?
Prova med denna;
P20-3999-8D15-79AE
 

A87

Medlem
Tänkte slå till på en Philips Airfryer (vill få tyst på min bättre hälfts tjat :)) nu under dubbelpoänghelgen med SAS MC.

Ser att Philips onlinebutik ger 25p/100:- men den är dyrare där än hos konkurrenterna vilket inte uppväger poängen. Men minns att det strösslades med rabattkoder på 30-40% hos dem gör några år sedan. Fick själv koder från både studentkort och diverse andra medlemskap.

Någon som sitter på en aktuell kod som fungerar som ger någon rabatt på en Airfryer?
Denna du försöker handla förresten?
 

Attachments

  • Screenshot_20210625_224747_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210625_224747_com.android.chrome.jpg
    37,9 KB · Visningar: 136

MrRob

Medlem
Prova med denna;
P20-3999-8D15-79AE
Denna du försöker handla förresten?

Tack för koden! Verkar dessvärre bara fungera via deras Loyaltyshop där de inte har modellen jag tänkte köpa (HD9867/90) utan bara den du modell du visar bild på.

Har du en varmluftsugn så är det ingen skillnad ;)

Ingen skillnad är felaktigt och även om ugnen är mer mångsidig har en airfryer sina styrkor den med. T.ex. blir pommes frites på en plåt i en varmluftsugn inte lika bra som i en airfryer och med förinställda program för hel kyckling så är det enklare och ger oftast ett bättre resultat i en airfryer. Men jag hör vad du säger :D
 
Tänkte slå till på en Philips Airfryer (vill få tyst på min bättre hälfts tjat :)) nu under dubbelpoänghelgen med SAS MC.

Ser att Philips onlinebutik ger 25p/100:- men den är dyrare där än hos konkurrenterna vilket inte uppväger poängen. Men minns att det strösslades med rabattkoder på 30-40% hos dem gör några år sedan. Fick själv koder från både studentkort och diverse andra medlemskap.

Någon som sitter på en aktuell kod som fungerar som ger någon rabatt på en Airfryer?
8c8cb74d8bc5fa73079c7ffc1b882bab.jpg
 
Toppen