Senaste nytt

SAS Webshopping

Jim_

Medlem
Jo jag skäms för att jag inte gjorde det, bor larvigt nära en rituals butik.
Men kostar lika mycket att parkera där på väg hem från jobbet som det kostar att få saker hemkörda och kan man få det hemkört till dörren då gör jag det! :D
Du kan få det hemskickat om du handlar på Rituals.se, gratis om det överstiger 500kr eller nåt sånt. Glöm inte och ange ditt Eurobonus nummer när du betala. Går inte att efterregistrera.
 

Samosaguas

Medlem
Trisst. Beställt mycket där... till samma pris som hos lokala citygross (ärligt talat någon krona mer ibland). Nu får det bli i butik istället.

Kudos till att Rickard Lyko svarar själv dock!
Kan inte Lookfantastic vara ett alternativ i portalen? Tycker ofta priserna där är minst lika bra som Lyko. Kanske inte lika snabba med poängen men ändå.
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
 

Davvelavve

Medlem
Jag har inte haft problem där. Förvisso endast två köp men funkat bra. Vad gör du ser dem som ”skojare”
Skickade till inkasso efter två veckor utan påminnelse. Eller om det var till kfm till å med. Var inte så roligt när man hade varit hemifrån två veckor. De kunde åtminstone skickat ett mail.
 

igelkotten

Medlem
Skickade till inkasso efter två veckor utan påminnelse. Eller om det var till kfm till å med. Var inte så roligt när man hade varit hemifrån två veckor. De kunde åtminstone skickat ett mail.

Låter som du handlat på faktura. Från en snabb sökning på deras hemsida så ser man att Collector Bank hanterar dessa fakturor, så det är nog de som är snabba på bollen.
 
Toppen