Senaste nytt

SAS Webshopping

mustam

Medlem
Missade precis Care of Carls 50p/100kr förra veckan.
Är det någon som har koll på ett ungefär hur ofta de brukar ha dessa kampanjer?
 

Once56

Medlem
Ny partner för oss som bor ”norrut” (och snart även Barkarby), Råvara, 50p/100:- Nice!
26E3A2D7-FD5B-418F-8F24-021C4198B190.png
 

Rokkoko

Medlem
Vad säger ni om detta svar från SAS när jag efterfrågade mina 6000 p från Greenely-kampanjen? Det stämmer förvisso att jag kört någon dansk kampanj som tipsats om här inne för 1-2 år sedan.


Hej XXX,

Tak for din mail

Jeg kan se du har benyttet en række danske kampagner hvilket ikke er tilladt. Her har du ca. optjent 4000 point.

Jeg har derfor overført 2000 point til din konto.
 

Canadien

Medlem
Vad säger ni om detta svar från SAS när jag efterfrågade mina 6000 p från Greenely-kampanjen? Det stämmer förvisso att jag kört någon dansk kampanj som tipsats om här inne för 1-2 år sedan.


Hej XXX,

Tak for din mail

Jeg kan se du har benyttet en række danske kampagner hvilket ikke er tilladt. Her har du ca. optjent 4000 point.

Jeg har derfor overført 2000 point til din konto.

Haha :) ja ibland får man tji för att man kontaktar kundtjänst. Det var ju en rolig hantering från deras sida.
 

Berglund

Medlem
Vad säger ni om detta svar från SAS när jag efterfrågade mina 6000 p från Greenely-kampanjen? Det stämmer förvisso att jag kört någon dansk kampanj som tipsats om här inne för 1-2 år sedan.


Hej XXX,

Tak for din mail

Jeg kan se du har benyttet en række danske kampagner hvilket ikke er tilladt. Her har du ca. optjent 4000 point.

Jeg har derfor overført 2000 point til din konto.
Det verkar väl rimligt? Om du har tagit del av kampanjer som du egentligen inte omfattas av har dem låtit udda vara jämnt tills att du hörde av dig och var nogräknad i din egen favör, då blev dem också noggranna. Har man fått poäng som man inte ska ha är det ytterst rimligt att de tar tillbaka dem, i alla fall räknar av dem mot nya poäng. Det finns mig veterligen ingen bortre gräns för när de ”förlåter” poängfusk och låter det bero. Har du fått mer poäng än vad du ska ha eller egentligen har rätt till, bör du alltid räkna med att dessa kan försvinna när som helst, i någon form av rättning.

Det är mest sannolikt inte SAS själva som du har kontakt med utan Loyalty Solutions i Danmark som sköter det här. Dem köper poängen av SAS för att sedan ge till oss som handlar och därigenom genererar provision åt dem.
 
Last edited:

Tamas

Medlem
Greenely kör en 5000p kampanj nu, förutsättning att man blir kund minst 3 månader.
Samt finns en kod där (6moff) som ger 6 månader utan månadsavgift.

Om man kan tänka sig ha lite koll på timspriser och undvika topparna kan det verkligen ge lite besparning. Jag kör Tibber idag och har hamnat under snittpris i gångna kalla månaderna. Jag tycker att detta är betydligt mer förmånlig än att köra Fortum för 10000p. Färre poäng, ja, men man blir inte av med massor av pengar samtidigt :)

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
 

Robster

Medlem
Som jag skrivit tidigare så handlade jag på Sonos i november när de hade 50 poäng per 100kr spend. Jag handlade för 26 000. De kan se att jag handlat och de kan på SAS se att jag varit på deras sida. Idag nekade de mig poängen genom att enkelt säga att Sonos inte godkände köpet. Vad fan är det för något? Någon annan som varit med om liknande?

Jag handlade på Sonos för 3 v sen, 50p/100SEK, köpet har inte registrerats än. Får se om det blir samma här då...
 
Toppen