Senaste nytt

SAS Webshopping

korthoga

Medlem
Fick svar av SAS nu.

Partnersystemet kører via "last click" og det har vi desværre ikke haft i disse 2 cases. Så kickback er blevet tildelt til en anden partner, og af den grund kan vi desværre ikke udbetale point.

Beklager ulejligheden


Jag förstår för det första inte vad de menar med last click. Jag tryckte på länken på SAS sida, kom till Sonos, loggade in, köpte - klart! Sen tyckte jag de hade bra deals så en kvart senare gjorde jag exakt likadant igen. Båda ordrarna på totalt 26k gick inte genom utan gick till en annan partner istället? Vilken annan partner?
SAS kan till och med se att jag varit på Sonos via deras länk...man blir trött.
 
Fick svar av SAS nu.

Partnersystemet kører via "last click" og det har vi desværre ikke haft i disse 2 cases. Så kickback er blevet tildelt til en anden partner, og af den grund kan vi desværre ikke udbetale point.

Beklager ulejligheden


Jag förstår för det första inte vad de menar med last click. Jag tryckte på länken på SAS sida, kom till Sonos, loggade in, köpte - klart! Sen tyckte jag de hade bra deals så en kvart senare gjorde jag exakt likadant igen. Båda ordrarna på totalt 26k gick inte genom utan gick till en annan partner istället? Vilken annan partner?
SAS kan till och med se att jag varit på Sonos via deras länk...man blir trött.
Returnera och beställ på nytt.
 

korthoga

Medlem
Det enda man ska vara obs på då är väl om det var inhandlat 2020 och var avgörande för att trigga voucher att det kanske kan bli käbbel vid retur?

Efter flera år med Mastercard så gick jag tillsist över till Amex. Fick mitt Amex i november 2020 och fick ihop mina 150k spend på två månader. Ligger i riskzonen på min 2-4-1 om jag skickar tillbaka. Annars så har Sonos 100 dagar prova på så det hade inte varit några problem annars.
 
Efter flera år med Mastercard så gick jag tillsist över till Amex. Fick mitt Amex i november 2020 och fick ihop mina 150k spend på två månader. Ligger i riskzonen på min 2-4-1 om jag skickar tillbaka. Annars så har Sonos 100 dagar prova på så det hade inte varit några problem annars.
Då är mitt råd att sätta det på ”shit-happends- kontot” och fokusera på 2021 :)
 

A87

Medlem
Lyko fortsätter att imponera!
Hatten av!
 

Attachments

  • Screenshot_20210211_092345.jpg
    Screenshot_20210211_092345.jpg
    37,5 KB · Visningar: 213
  • Screenshot_20210211_092536.jpg
    Screenshot_20210211_092536.jpg
    26,6 KB · Visningar: 218
  • Screenshot_20210211_092437.jpg
    Screenshot_20210211_092437.jpg
    27,6 KB · Visningar: 211
Toppen