Senaste nytt

SAS Webshopping

squeezen

Medlem
någon som har bra tips på robotklippare? Husqvarna Automover 305 är tanken... tänkte att det vore fint om man kan dra in lite poäng samt använda amex... Gardenstore finns ju klart men ligger ett par tusen dyrare än billigaste priset så inte värt det för 25p/100
 

M.K

Medlem
Jag ser att ovanligt många och stora klädreor startat. Troligen bra poänggivande kampanjer redan till veckan genom SAS portal om jag får spekulera lite.;)
 

M.K

Medlem
Jag ser att ovanligt många och stora klädreor startat. Troligen bra poänggivande kampanjer redan till veckan genom SAS portal om jag får spekulera lite.;)

Det har dykt upp några modekampanjer redan idag som jag förutspådde igår. T ex Stayhard kan vara intressant för vissa med 25% rea på mycket plus 50eb/100sek.

BFD0002D-FEDB-4ECB-9A6D-6C47315FD239.jpeg
 

igelkotten

Medlem
någon som har bra tips på robotklippare? Husqvarna Automover 305 är tanken... tänkte att det vore fint om man kan dra in lite poäng samt använda amex... Gardenstore finns ju klart men ligger ett par tusen dyrare än billigaste priset så inte värt det för 25p/100

Jag tänkte köpa den i present, hört bra om den. Blir Gardenstore för att plocka poängen ändå ;) har dessutom handlat med de sedan länge och alltid fått utmärkt kundservice, vilket är värt mycket eftersom jag inte bor i Sverige när det blir strul.
 

Doctor-X

Medlem
Noterade att Stockholms Restauranger försvunnit från parter-sidan:
EuroBonus-partner – Stockholms Restauranger & Wärdshus | SAS

Sidan ligger dock kvar och kan sökas fram via google.

Edit:
De ligger nu under SAS Everyday istället och gått från 1p per 1kr till:
STOCKHOLM FISK 50p/100kr
SJOPAVILJONGEN 50p/100kr
SOUTHSIDE PUB 50p/100kr
ÅNGBÅTSBRYGGAN 50p/100kr
WÄRDSHUSET ULLA WINBLADH 50p/100kr (i rekonstruktion?)
 
Last edited:

Homer

Medlem
någon som har bra tips på robotklippare? Husqvarna Automover 305 är tanken... tänkte att det vore fint om man kan dra in lite poäng samt använda amex... Gardenstore finns ju klart men ligger ett par tusen dyrare än billigaste priset så inte värt det för 25p/100

När det gäller Husky ska du köpa en 535 awd
- coolt utseende
- liten risk att grannen har en lyxigare
- du tjänar betydligt fler poäng jmfrt med en 305
Husqvarna Robotgräsklippare AUTOMOWER® 535 AWD
 

squeezen

Medlem
När det gäller Husky ska du köpa en 535 awd
- coolt utseende
- liten risk att grannen har en lyxigare
- du tjänar betydligt fler poäng jmfrt med en 305
Husqvarna Robotgräsklippare AUTOMOWER® 535 AWD
haha, blir dock väldans dyra poäng... lite overkill också med 3500m2 och 70% sluttning när tomten är platt och endast 450m2.
Bättre lägga de 40k i mellanskillnad på att köpa en (partner kompanjon fare) i F till utvald destination och då dra in ca 70-80.000 eurobonuspoäng.... genom family pool.
 
Toppen