Senaste nytt

SAS Travel Pass privatperson?

Ricci

Medlem
Det är väl bara att köpa ett nytt, du behöver ju inte ”fylla på” det gamla. Jag ska själv göra samma sak.
OK, provade precis.
Vad betyder Multiple FOP?
upload_2021-5-8_11-28-37.png
 

flum

Medlem
Jag köpte ett TP 20punches på faktura 4-5 år sedan ochTP-nr ligger kvar när på mitt EB-profil.
Med tanke på den kommande SAS MC kampanjen(Trippla poäng) så funderar jag på att fylla på mitt gamla TP.
Men fungerar det att fylla på det med hjälp av ett kreditkort?
Här gäller det att ha flyt - SAS släpper just en kampanj på TP punches till LLA och SKE.
 

airac

Medlem
Jag funderar på att skaffa en travel pass (punches) klippkort till Amsterdam. Jag gick genom bokningsflödet och kan välja att flera personer ska resa. Mina funderingar: valet om en eller flera resenärer verkar inte påverka priset, stämmer det? Kan man nyttja flera klipp på samma flyg (t.ex. jag och frun reser tillsammans på samma flyg)?

Screenshot 2022-03-26 at 08.22.57.png
 
Priset är väl detsamma, däremot ger individual punches viss EB-status (har för mig Silver för 20 punches och Guld för 60+). Inga problem att resa flera samtidigt med punches så länge du valt Several Travelers.
 

airac

Medlem
Priset är väl detsamma, däremot ger individual punches viss EB-status (har för mig Silver för 20 punches och Guld för 60+). Inga problem att resa flera samtidigt med punches så länge du valt Several Travelers.
Bra, jo det är nog skillnaden. Det går att läsa nu när du pekar på det, men skulle kunna framgå tydligare. EBS är väl inget man har nytta av med biljetter i C-klass...
 
Toppen