Senaste nytt

SAS Travel Pass privatperson?

Nystrom

Medlem
Är det möjligt att som privatperson köpa ett res-så-mycket-du-vill 6 månader Travel Pass? Funderar på att göra någonting tokigt.. :cool:

Ingenting är omöjligt! Du kan som privatperson köpa ett TPI. Är ditt resemönster sådant att du skulle betala mer förr biljetterna än ett TPI så är det en god affär. Dessutom har du den fulla flexibiliteten att hantera resandet med bokningar, avbokningar och ombokningar utan att det kostar
 

Börnen

Medlem
Det skall dessutom vara möjligt att dra av i deklaration som "resor till arbete" om det är det billigaste rimliga sättet att komma till jobbet. Jag ställde frågan till skatteverket för några år sen och fick OK. Sen blev det aldrig så att jag behövde jobba på det viset så jag provade aldrig i praktiken
 

ulagun

Medlem
Är det möjligt att som privatperson köpa ett res-så-mycket-du-vill 6 månader Travel Pass? Funderar på att göra någonting tokigt.. :cool:

Jag har haft TP under nästan 10 års tid och väldigt nyfiken på vad man kan gåra för något tokigt med ett Travel Pass.
Visseligen blir man lite tokig själv om man pendlar MMX-ARN några gånger /vecka år efter år, men det är en helt annan sak!
 

ulagun

Medlem
Frågan är väl om man någonsin vill in i ett flygplan efter det?

Framför allt när du fått frågan" kalkon eller brie sandwich"? 50 gånger/vecka i ett halvår :p
 
Toppen