Senaste nytt

SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

inka

Medlem
Ja, jag fick en länk en gång för att betala, fungerade inte med någon typ av kort. Ringde in och de sa då att det var ett känt problem att det ibland inte fungerade.
Ring in och säg att det inte funkar och betala över telefon istället.
När man betalar över telefon, så ska man då uppge kortnummer och säkerhetskod antar jag? Känns inte så säkert...men det är alltså enda alternativet för betalning man kan välja vid 2-4-1 bokning via telefon?
 

Kimmen00

Medlem
När man betalar över telefon, så ska man då uppge kortnummer och säkerhetskod antar jag? Känns inte så säkert...men det är alltså enda alternativet för betalning man kan välja vid 2-4-1 bokning via telefon?

Sånt har man ju gjort i +10 år vid diverse transaktioner..
 

JPE

Medlem
När man betalar över telefon, så ska man då uppge kortnummer och säkerhetskod antar jag? Känns inte så säkert...men det är alltså enda alternativet för betalning man kan välja vid 2-4-1 bokning via telefon?
Om du väljer att samtalet ska spelas in kan du ju påminna om att de ska stänga av inspelningen när du läser upp kortuppgifterna. De har det i sin rutin men det är ju lätt att glömma. Jag brukar alltid välja att de inte ska spela in om jag vet att jag ska betala nåt.
 
Toppen