Senaste nytt

SAS-satsningen Travelers' Gems

Big Birger

Medlem
Ställde en fråga i chatten i tisdags, och fick svar nu:
"Hi! You will be notified by email if you have been rewarded. Since parts of the team is still on summer holidays, this might be delayed another 1-2 weeks."
 

Samosaguas

Medlem
Alltså, det här är ju de bästa som hänt.
Aldrig läst om "Travelers' Gems" tidigare, men att få Eurobonus-poäng för att dela lite foton och "spots" till ett community online! Är fan som en trissvinst det här.

JIIIHAAAH!
Jag skulle inte satsa några pengar på att det fortsätter med utdelning av Eurobonuspoängen.
 

Big Birger

Medlem
Jag hade precis gett upp hoppet när mejlet kom idag om utbetalning av poäng. Det avser vara "aktivitet" under juli månad, och man får inte poäng för att lägga in något efter juli.

Är helt ärlig fortfarande skeptisk till upplägget, och vad de ska få ut av det. Men lite poäng för att lägga upp bilder och tips i juli var det ändå värt.:)
 

Samosaguas

Medlem
Jag hade precis gett upp hoppet när mejlet kom idag om utbetalning av poäng. Det avser vara "aktivitet" under juli månad, och man får inte poäng för att lägga in något efter juli.

Är helt ärlig fortfarande skeptisk till upplägget, och vad de ska få ut av det. Men lite poäng för att lägga upp bilder och tips i juli var det ändå värt.:)
Hur många poäng blev det för dig?
 
Toppen